Hey hey dames
Wou vragen bof iemand een goeie deo/ product weet dat veilig te gebruiken is tijdens zwangerschap tegen zweten ?
Ik heb nog nooit in mijn leven zo hard gezweet als de afgelopen dagen .. ben ik de enige ? 馃檲馃檲
Thank you 馃挄
Ik heb het ook, heb deo van lovely. Is een stick, zonder parfum etc. Is wel alleen online te bestellen. Maar werk echt perfect. Is wel zo dat je lichaam even moet ontgiften, dus de eerste paar dagen kan je best ruiken, maar werkt perfect. Is wel wat duurder maar je doet er ook een half jaar mee, je hebt namelijk niet zoveel nodig
Ik zweet al sinds m'n puberteit enorm. Geen stinkzweet maar wel "natte oksel zweet".
Ik gebruik nu sinds 3 maanden deo van The Polar Company. Hele dure deo van 30 euro, maar ik doe het maar 1x in de week op voor het slapen gaan. De rest van de week heb ik dan geen deo meer nodig. Ik stink niet en m'n oksels blijven echt droog :)
Misschien een goeie tip voor je :)
Wat tot nu toe t meest effectief is geweest is citroensap op mijn oksels smeren. Dun plakje snijden en dan over je huid halen. Voor mij helpt dit enorm, wellicht het proberen waard.
Hou er wel rekening mee dat je dit niet na t scheren doet, want dan kan t enorm gaan prikken!!
Hier helaas ook 馃槄 ik neem zelfs naar werk een extra shirt/hempje mee zodat ik m鈥檔 oksels kan wassen en wat schoons aan kan doen.
Inmiddels ben ik bijna 14 weken zwanger en heb ik het idee dat het wel ietsjes minder word
Dit is echt een wondermiddel! Ik zweet al jaren extreem en sinds ik dit gebruik helemaal niet meer.
Het kost wel 20 euro per flesje, maargoed je doet er ook ongeveer een jaar mee.
Te koop bij Kruidvat of trekpleister o.i.d!