13 Reacties

3 jaar geleden

Ook wij zijn blij met jollein maar ook met koeka. Koeka is nog duurder dan jollein dus kijken wel naar wat we echt nodig hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Papi

Ook wij zijn blij met jollein maar ook met koeka. Koeka is nog duurder dan ...
Koeka vind ik idd ook een heel fijn merk!

3 jaar geleden

Vinted staat vol met deze merken. Ik heb zelf ook veel van little Dutch en dan Sailers bay

3 jaar geleden

Jollein, Hema, Little Dutch voor bedlinnen, hydrofiel, speelgoed en voor kleding Z8, Feetje, Hema, Babystyling 🤩

3 jaar geleden

Koeka, Lil atelier, 1+ in the family, Marmar Copenhagen, MP Denmark, Hema en Zara!💕

3 jaar geleden

Jollein voor bedlinnen en wikkeldoeken en voetenzakken. Done by deer, speelgoed, servies, wel altijd zoeken naar een aanbieding. Little Dutch ook speelgoed. Kleding: H&M, Zara, Feetje, Babyface, the New Chapter, Hema, Prenatal, Noppies.

3 jaar geleden

Voor lakentjes en slaapzakken etc dol op Jollein en Meyco. Hydrofiel, omslagdoeken, hoezen voor het aankleedkussen en de stokke stoel fan van Echt Ilona. Kleding bij diverse winkels H&M, Zara, Noppies, Zeeman, Prenatal. Ben nog op zoek naar een merk voor kindjes met een lang bovenlijf. Hema heeft ook vaak leuks, maar qua shirtjes bij ons verlate kort.

3 jaar geleden

Kleding : feetje, bess, noppies, prenatal, zeeman, hema, koko noko.

3 jaar geleden

Reactie op Ilonaaaaa__

Voor lakentjes en slaapzakken etc dol op Jollein en Meyco. Hydrofiel, omsla ...
Aahhhhh als je dat merk hebt gevonden hoor ik het graag! Vind Hema vaak heel leuk maar meestal heeft mijn zoon een soort vreemde croptop aan.

3 jaar geleden

Reactie op lisan1991

Aahhhhh als je dat merk hebt gevonden hoor ik het graag! Vind Hema vaak hee ...
Onze zoon heeft ook een lang bovenlijf en heb onlangs long sleeves van name it besteld en die zitten echt top!

3 jaar geleden

Dirkje en hema feetje

3 jaar geleden

Babystyling vind ik erg leuk voor kleding

3 jaar geleden

Reactie op lisan1991

Aahhhhh als je dat merk hebt gevonden hoor ik het graag! Vind Hema vaak hee ...
Haha heel herkenbaar met de shirtjes van Hema