55 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind dat niet raar, denk dat ik ook gewoon naar wat feestjes toe ga hoor!

4 jaar geleden

Neejoh, gewoon gaan!

4 jaar geleden

Volg! In mijn geval zijn het ook nog raw "hardstyle" feestjes.

4 jaar geleden

Jaaa DTRH staat op de planning en ik wil HEEL graag gaan met 21 weken. Ik ga kijken hoe ik me tegen die tijd voel!

4 jaar geleden

https://vakantieineentinyhouse.nl/zwanger-naar-een-festival/ Ik zou oppassen met festivals. Luide muziek kan zelfs voor je kindje in de baarmoeder zorgen voor gehoorschade nadien. Ik wil het risico niet nemen. Wij hebben tickets voor Tomorrowland deze zomer, maar ik ga het mijne doorgeven aan een vriend.

4 jaar geleden

Ik ga in juni naar rammstein. Vorige zwangerschap stond ik in een feesttent. Als ik me er okee bij voelde vond de verloskundige het ook helemaal prima

4 jaar geleden

Ik ga in juni ook naar een festival. Zolang je op jezelf past denk ik dat het best moet goed komen

4 jaar geleden

Ik heb besloten niet te gaan ivm mogelijke gehoorschade en de rook. Oa ticket 4 dagen Defqon 😂. Super balen. Heb hetzelfde. Maar wil geen risico nemen…

4 jaar geleden

Reactie op -Zonnebloempje-

Ik heb besloten niet te gaan ivm mogelijke gehoorschade en de rook. Oa tic ...
Pohhhhh wat zonde hé🥺 had qapital volgende maand op de planning

4 jaar geleden

Ik heb in juni een festival staan waar ik al hele lockdown de tickets van heb liggen, maar ivm rook en mogelijke gehoorbeschadiging baby, durf ik niet te gaan. Het is ook niet echt om de hoek🙈

4 jaar geleden

Reactie op ER97

Ohh ook zo leuk! Dat is natuurlijk sowieso binnen.. ja doen waar iedereen zich goed bij voelt maar denk kan nog wel tig keer naar een feest als ik wil. Komt niet op 1 jaar aan 😉

4 jaar geleden

Ik ben BLIJ dat het dit jaar weer ff kan (voor hoelang is de vraag natuurlijk 🙈) dus hell yeah dat ik met m'n dikke buik straks gewoon een dansje doe! Zolang je je goed voelt lekker genieten toch?

4 jaar geleden

Reactie op MevrouwtjeTheelepel

Ik ben BLIJ dat het dit jaar weer ff kan (voor hoelang is de vraag natuurli ...
Uiteraard niet vooraan bij de trillende boxen en pal in de buurt bij rookmachines of middenin de zaal in de drukte. Als je een veilig plekje zoekt lijkt het me allemaal niet zo'n probleem

4 jaar geleden

Ligt er een beetje aan wat voor een festival lijkt mij.. Is het allemaal buiten zou ik gewoon gaan. Helaas sla ik dit jaar defqon ook over😔

4 jaar geleden

Juni nog fred van leer staan 😂😂. Mocht alles goed gaan en ik tegen die tijd me goed voelen dan ga ik gewoon. Zit dan ongeveer op 16 weken...

4 jaar geleden

I feel yah!! Inmiddels 'al' 31 maar alsnog groot technofeest liefhebber. Alle tickets die on hold stonden van de afgelopen jaren lijken dit jaar door te gaan dus de zomer staat soort van volgepland. Ik denk zolang ik me goed voel ik gewoon ga! Maar dan wel accepteer dat ik niet in de menigte kan staan en van een afstandje mee moet genieten ivm geluid en gebeuk tegen mn buik. En gewoon weggaan als het toch niet goed voelt.

4 jaar geleden

Heb paar festivals/feestjes van 1 dag gepland staan en een heel weekend Pinkpop, tot nu toe wel van plan om naar alles te gaan, of t moet lichamelijk niet kunnen. Ik ben nooit iemand geweest die ergens midden in de drukte ging staan.. altijd een beetje aan de zijkanten, overzicht houden en de nooduitgangen weten🙈🤣 en gewoon goed voorbereid op pad.

4 jaar geleden

Ik ben bang voor de drukte, mensen die (te enthousiast) tegen elkaar aan lopen en duwen. Ikzelf vind het een beetje eng

4 jaar geleden

Reactie op ER97

Had? Of ga je nog? Ik durf het wel aan Qapital en ben nu 8 weken zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Juliak1

Had? Of ga je nog? Ik durf het wel aan Qapital en ben nu 8 weken zwanger.
Ja heb de tickets verkocht 🥺