14 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben nog een fietsstoeltje voorop de fiets. Wanneer ze achterop mogen zou ik eigenlijk niet weten maar wij hebben een fietsstoeltje van het merk Bobike en die bevalt heel erg goed. 馃グ Daar waar ik fietsen in het begin heel spannend vond, kan ik nu zo onwijs van genieten. 鉂わ笍

9 maanden geleden

Wij hebben de urban iki, ons dochtertje zit nu nog voor, ons zoontje is vanaf ongeveer 2 jaar naar achteren gegaan. Ligt ook maar net aan hoe groot je kindje is, ons zoontje is vrij groot namelijk 鈽猴笍

9 maanden geleden

Ik heb haar al achterop en dat gaat prima.(2 kindjes en de oudste wil zelf graag voorop 馃槅). Bobike is een goed merk. Ik heb zelf Yepp maar hoor daar ineens hele slechte dingen over sinds ik op zoek ben naar een nieuwe fiets

9 maanden geleden

Ze mogen vanaf 9 maanden, als ze goed stevig kunnen zitten, ook achterop. Mijn dochter zit vanaf dat ze op de fiets mocht al achterop!

9 maanden geleden

Reactie op juudje6

Ik heb haar al achterop en dat gaat prima.(2 kindjes en de oudste wil zelf ...
Ik heb al heel lang een Yepp, voor de oudste gebruikt en nu voor de jongste. Lijkt nog steeds niks mis mee 馃槵

9 maanden geleden

Reactie op juudje6

Ik heb haar al achterop en dat gaat prima.(2 kindjes en de oudste wil zelf ...
ik heb ook een yepp en ben er heel blij mee. Wat is er niet goed aan dan?

9 maanden geleden

Ik heb een stoeltje achterop, want voorop ging niet bij mijn fiets. Het stoeltje is van polisport move. Bevalt me goed.

9 maanden geleden

Reactie op Yessicamsterdam

ik heb ook een yepp en ben er heel blij mee. Wat is er niet goed aan dan?
Bij 茅茅n fietsenwinkel zeiden ze dat het materiaal te zacht is en dan sneller breekt, daarom verkochten ze het zelf niet. Ik vond het best ver gezocht want ik heb ze dus ook op mijn fiets.

9 maanden geleden

Reactie op juudje6

Bij 茅茅n fietsenwinkel zeiden ze dat het materiaal te zacht is en dan snelle ...
Er is een vrachtwagen over mijn gloednieuwe fiets en fietsstoeltje gereden. (Zonder kind en ik ook zonder kleerscheuren)Fiets was plat, stoeltje was nog intact. Opnieuw een yepp-stoeltje gekocht. Ik heb er wel vertrouwen in.

9 maanden geleden

Reactie op juudje6

Bij 茅茅n fietsenwinkel zeiden ze dat het materiaal te zacht is en dan snelle ...
Volgens mij zijn die stoeltjes ook gewoon getest en is ook een groot merk. Denk als dit echt zo is die stoeltjes wel uit de handel gehaald zouden worden. Toch? :)

9 maanden geleden

Reactie op Mammavan1

Er is een vrachtwagen over mijn gloednieuwe fiets en fietsstoeltje gereden. ...
O wauw, dat is pas echte ervaring. Maar goed dat er niemand op zat. Heel duidelijk dat het dus grote onzin is, mooi om te horen want ik heb ze zelf ook. Vandaar mijn verbazing:o

9 maanden geleden

Ik heb een fietsstoel van Qibbel air. Is heel licht dus super fijn, aanrader van de fietsenwinkel. Ik heb nu voorop, Maar ze hebben hem ook voor achter.

9 maanden geleden

Polisport fijne stoel.

9 maanden geleden

Hier groot fan van urban iki. Zijn en blijven lang mooi en je kan hem samenstellen zodat hij bij je fiets past! Soms zit onze jongetje voor en soms achter, kan alle twee gewoon.