11 Reacties

één jaar geleden

Rode wangen van de kou? Hier zijn ze ook allemaal heel schraal van de koud. Kwam ik ook pas vanmiddag achter haha. Vanochtend had ik nog koorts gemeten haha

één jaar geleden

Matrasje schuin leggen

één jaar geleden

Reactie op Lbaby1

Rode wangen van de kou? Hier zijn ze ook allemaal heel schraal van de koud. ...
Haha dankjewel voor je reactie. Ja dit is ook het eerste waar ik aan zat te denken. Goed insmeren dan maar 😃

één jaar geleden

Reactie op elizaxx

Haha dankjewel voor je reactie. Ja dit is ook het eerste waar ik aan zat t ...
Zeker, dat heb ik gedaan en een paar uur later was het al minder

één jaar geleden

Hier ook een tijd geleden last gehad van veel hoest. Het is heel vervelend, want ze slapen er ook echt slecht door. Hier kwam de koorts na een paar dagen. Insmeren met loef voor het slapen. 2x per dag stomen in de badkamer en ik heb de hoestdrank tussinkin en neusspray gebruiken. Veel meer kun je helaas niet doen.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook vaak rode wangen als hij ziek is. Duidt hier vaak op koortsig zijn. Op het moment heeft hij het ook en gister hoestte hij wat, niet veel, heb zelf net covid gehad dus hem ook getest en hij heeft het ook. Dus misschien een testje doen, mocht dat het zijn dan weet je iig wat hij heeft. En dat het heel besmettelijk is dus 🙈

één jaar geleden

Rode wangen duiden hier ook vaak op doorkomende tandjes, misschien speelt dat ook nog mee naast het ziek zijn? Beterschap met je dochtertje!

één jaar geleden

Reactie op elizaxx

Haha dankjewel voor je reactie. Ja dit is ook het eerste waar ik aan zat t ...
Wel oppassen met insmeren met de vrieskou. Ik heb wel eens gelezen dat de crème die je smeert kan bevriezen en je kindje dan brandwonden kan krijgen van de kou. Dus de crème altijd pas smeren bij thuiskomst en niet voor vertrek 😁

één jaar geleden

Bij ons betekend rode wangen eigenlijk altijd doorkomende tandjes

één jaar geleden

Mijn zoontje was deze week ook niet lekker verkouden en een erge hoest en kreeg toen ook rode wangen - dus kan ook komen door het ziek zijn

één jaar geleden

Same hier! Rode wangen doorkomende tanden + hoesten