50 Reacties

3 jaar geleden

Oh, wat kijk ik ook uit naar dit moment! Hoewel ons zoontje van anderhalf ook echt nog niet t besef hebben van een broertje of zusje, maar toch!! Ben zo benieuwd naar zijn reactie!

3 jaar geleden

Oooh wat schattig! Mijn zoontje van 3,5 kijkt zoo uit naar de komst van de baby 💗 ben morgen uitgerekend dus hopelijk laat ze niet te lang meer op zich wachten

3 jaar geleden

Wat een lieve foto! Ik kijk hier ook zo naar uit! Onze dochter is 1,5 en nu continue aan het knuffelen met mijn buik (hop shirt van mama omhoog en knuffelen maar 😍), haar popje krijgt flesjes en schone luiers. Ben zo benieuwd hoe ze het vindt als de baby er is!

3 jaar geleden

Mooie foto!! En gefeliciteerd 😄 ik vind de ontmoeting een spannend moment, onze meid is nu net 2 jaar dus beseft het ook niet echt goed. Wel weet ze het concept 'mama heeft een baby in haar buik' en soms wordt er een kus op gegeven. Ze zit er ook graag tegenaan, dan trekt ze mn shirt omhoog en maar hangen haha. En nu het babykamertje af is, krijgen we al veel rollenspellen waarbij zij ineens een baby speelt, wij hebben straks dus gewoon 2 baby's hahaha! Morgen wordt de baby gehaald, ben zo zenuwachtig pffff...

3 jaar geleden

Ohh ik kijk zo uit naar dit moment.. alleen zal grote zus er nog maar weinig van begrijpen, die zal dan 11 maand zijn.🥰

3 jaar geleden

Wat lief! Mijn zoontje is 5 jaar. Ben heel benieuwd wat hij doet haha. Hoop ook op zo'n lieve foto 😉

3 jaar geleden

Aaien en kusjes geven 🥰

3 jaar geleden

Reactie op LD86

Wat lief! Mijn zoontje is 5 jaar. Ben heel benieuwd wat hij doet haha. Hoop ...
Haha ik ben ook benieuwd, hoop ook op een kusje ipv een pets 🤣

3 jaar geleden

Ben ook heel benieuwd! Mijn zoontje wordt volgende maand 3, maar heeft wel al wat besef van baby in de buik en zegt ook wel dat zus eruit moet haha. Mede daardoor wil ik hem ook niet meer ver bij mij vandaan hebben en zo snel mogelijk kennis laten maken met zn zusje zodra ze geboren is🥰

3 jaar geleden

Telt deze ook al? 🙈 Ik denk dat ons bijna 2 jarig zoontje morgen zijn broertje buiten mijn buik kan ontmoeten 💙

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Haha ik ben ook benieuwd, hoop ook op een kusje ipv een pets 🤣
😅 Mijn zoontje blijft zeggen dat hij liever een broertje wil, dus het kan alle kanten opgaan 😜

3 jaar geleden

De eerste ontmoeting op de highcare neonatologie. Ons zoontje vond het maar eng, huilen dat hij deed! Inmiddels is hij heel trots hoor. Zijn zusje krijgt nu regelmatig knuffels en kusjes :-)

3 jaar geleden

Hier een goede eerste kennismaking gehad 🥰. Onze dochter (bijna 2) is erg onder de indruk. Ze aait de baby, geeft kusjes en brengt cadeautjes. Maar de aandachtsspanne is kort. Ze vond het ziekenhuisbed wel eng, wou niet bij mij liggen. En het zal nog even wennen zijn dat ik minder met haar kan voorlopig. De komende dagen zijn we volledig thuis als gezin, dus dan gaan we echt zien hoe het gaat.

3 jaar geleden

Ons mannetje is vannacht geboren en zijn grote zus heeft hem vandaag voor het eerst ontmoet :-) "aaaah" zei ze steeds haha.

3 jaar geleden

😍

3 jaar geleden

💙🥰

3 jaar geleden

Zit een jaar en 9 maanden tussen de twee broertjes

3 jaar geleden

Grote broer is helemaal in de wolken 💗

3 jaar geleden

Ohhh wat mooi om te zien allemaal 😍! Wat zal dat genieten zijn. Mijn hart huilt een beetje als ik alle mooie foto's zie, mijn dochter huilt al 2 weken zodra ze haar broertje ziet 😭

3 jaar geleden

Reactie op Manda

Ohhh wat mooi om te zien allemaal 😍! Wat zal dat genieten zijn. Mijn hart ...
Oh, ik ben zo benieuwd hoe het bij ons gaat worden. Ik hoop dat het goed gaat, maar ons zoontje van 2 is meestal snel jaloers, en toen papa laatst met een andere baby van maanden op schoot zat wilde hij die ook al gelijk een tik geven 😱