50 Reacties
3 jaar geleden
Oooh wat schattig! Mijn zoontje van 3,5 kijkt zoo uit naar de komst van de baby 💗 ben morgen uitgerekend dus hopelijk laat ze niet te lang meer op zich wachten
3 jaar geleden
Mooie foto!! En gefeliciteerd 😄 ik vind de ontmoeting een spannend moment, onze meid is nu net 2 jaar dus beseft het ook niet echt goed. Wel weet ze het concept 'mama heeft een baby in haar buik' en soms wordt er een kus op gegeven. Ze zit er ook graag tegenaan, dan trekt ze mn shirt omhoog en maar hangen haha. En nu het babykamertje af is, krijgen we al veel rollenspellen waarbij zij ineens een baby speelt, wij hebben straks dus gewoon 2 baby's hahaha! Morgen wordt de baby gehaald, ben zo zenuwachtig pffff...

3 jaar geleden
Ben ook heel benieuwd! Mijn zoontje wordt volgende maand 3, maar heeft wel al wat besef van baby in de buik en zegt ook wel dat zus eruit moet haha. Mede daardoor wil ik hem ook niet meer ver bij mij vandaan hebben en zo snel mogelijk kennis laten maken met zn zusje zodra ze geboren is🥰
3 jaar geleden
De eerste ontmoeting op de highcare neonatologie. Ons zoontje vond het maar eng, huilen dat hij deed! Inmiddels is hij heel trots hoor. Zijn zusje krijgt nu regelmatig knuffels en kusjes :-)

3 jaar geleden
Hier een goede eerste kennismaking gehad 🥰. Onze dochter (bijna 2) is erg onder de indruk. Ze aait de baby, geeft kusjes en brengt cadeautjes. Maar de aandachtsspanne is kort. Ze vond het ziekenhuisbed wel eng, wou niet bij mij liggen. En het zal nog even wennen zijn dat ik minder met haar kan voorlopig.
De komende dagen zijn we volledig thuis als gezin, dus dan gaan we echt zien hoe het gaat.
3 jaar geleden
Reactie op Manda
Ohhh wat mooi om te zien allemaal 😍! Wat zal dat genieten zijn.
Mijn hart ...
Oh, ik ben zo benieuwd hoe het bij ons gaat worden. Ik hoop dat het goed gaat, maar ons zoontje van 2 is meestal snel jaloers, en toen papa laatst met een andere baby van maanden op schoot zat wilde hij die ook al gelijk een tik geven 😱