12 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar die site, ook de reviews onder de producten zien er echt super fake uit.

3 jaar geleden

Ik heb ook geen goed gevoel bij deze webshop. De reviews zien er inderdaad niet eerlijk uit. Zou hier zelf niet bestellen , ook al ziet het er wel leuk uit allemaal

3 jaar geleden

Ik vind de jurkjes ook zo leuk maar heb het gevoel dat het een dropshipping website is. Als je bij verzendingsinfo kijkt gaat het ook over invoerrechten etc. Hoeft allemaal niets mis mee te zijn maar ben wel nieuwsgierig of producten echt zo zijn als op de website en naar de echte levertijd!

3 jaar geleden

Ik vind wel nep. Overal 5 sterren reviews

3 jaar geleden

Ik ben op zoek naar kleding! Ik vind de jurken van Dit is Lot erg mooi en ze hebben nu een kortingscode op de site. Ik ben vooral nog zoekende naar hoe ik op de foto wil staan. Naakt, half naakt.. dat soort dingen

3 jaar geleden

Oja. Dit is Lot is een Nederlands bedrijf dat van shoots ook naar een kledingwinkel is gegroeid (in de Corona periode). Ze hebben een categorie pregnant proof in het menu staan!

3 jaar geleden

Vaak heeft een fotograaf ook allerlei jurken die je tijdens een shoot aan kan doen. Dus misschien slim om je daar op te oriënteren voor je onnodig geld uitgeeft aan een jurk. Maar aan de andere kant, als jij er blij van wordt en je de jurk ook vaker wil dragen dan alleen tijdens zo’n shoot, lekker kopen!

3 jaar geleden

Reactie op BB-BB

Vaak heeft een fotograaf ook allerlei jurken die je tijdens een shoot aan k ...
Goede tip! Al heb ik me niet laten leiden door wel of geen cliënt closet.

3 jaar geleden

Mumsmooi ziet er inderdaad niet heel betrouwbaar uit. Vage foto’s ook, met veel pixels. De reviews zien er ook nogal opgezet uit. Bij Trustpilot zag ik 1 review van iemand die het pakketje nooit ontvangen heeft. Zou het dus nier doen, als ik jou was :)

3 jaar geleden

De jurken van mumsmooi kun je gewoon op alie express bestellen!! En dan voor de helft goedkoper. Ik heb het gewoon geprobeerd en heb nu 2 prachtige foto shoot jurken! 😱😱 op alie heb je echt veel… voor zo goed koop en voor die ene keer dat je het draagt zeker de moeite waard. Ik ben er super blij mee en nederlandse sites niks gevonden….
Geen jurk maar een jumpsuit😍 Zondag heb ik een fotoshoot en wilde eens wat anders dan een jurk🤗