2 Reacties

10 maanden geleden

Hoi Amber, Wij hebben helaas precies dezelfde ervaring.. ons zoontje heeft ook continu oorontstekingen. Hij heeft trommelvliesbuisjes maar deze doen nog weinig, hij heeft nu continu een loopoor waar hij dan ook weer zoveel last van krijgt dat hij weer heel ziek word. Ze hebben ons dus hetzelfde verhaal verteld dat de holtes vernauwd zijn en dat hij hier vanzelf overheen moet groeien. Wij zijn inmiddels ook met de kinderarts bezig om t achterhalen waar deze infecties steeds vandaan komen maar tot dusver nog geen succes.. heel frustrerend want je wilt gewoon niet constant een ziek kind.. Ik ben ook benieuwd naar andere ervaringen of ouders die eventueel ervaring hebben met een ouder kind die hier al doorheen is gegaan. Succes voor jullie ook!

10 maanden geleden

Wat sneu en vervelend. En 6 weken antibiotica is ook niet alles. Hier ook een kleine die al vanaf de geboorte af en aan ziek is met hoge koorts, oorontstekingen, keelontstekingen en een grote amandel. Al vijf keer antibiotica gehad en heb gezegd stuur me nu maar naar kno. Krijgt binnenkort buisjes 🤞 en de amandelen zullen volgen (helaas nu nog te jong). Meestal knappen ze hier erg van op. Moet zeggen dat we hier zodra het weer mag (week gebruik/2 weken stoppen) de neusspray met xylometazoline gebruiken en dat verlicht. En een puf met salbutamol is helpend hier tegen de benauwdheid. Stomen doen we ook en hoestdrank verzacht de keel. Door de buisjes heb je ook weer mee kans op infecties omdat je een open verbinding hebt met buiten is me verteld. Hier gaan we na buisjes ook oordopjes passen zodat dit bijvoorbeeld met zwemmen in kan.