50 Reacties
één jaar geleden
Oh, jaloers op deze reacties 🙈 ik na 3 maanden keurig regelmatig ongesteld. Alleen veel meer dan eerst... Ook fulltime borstvoeding. Haha wat was het fijn om zwanger te zijn en dus niet ongesteld. En dan mag ik eigenlijk niet klagen want verder nergens last van bij de ongesteldheid...
één jaar geleden
Bijna op de dag af na 10 maanden ongesteld geworden. Ik had al een tijdje het idee dat het eraan kwam, het zet nog steeds niet goed door. Ben benieuwd hoe lang ik hier plezier van ga hebben.
Heerlijk al die maanden zonder menstruatie. Sinds ik na de zomervakantie weer gestart ben (leerkracht in het basisonderwijs) is het kolven onder schooltijd verschoven naar 17/18u. Ik denk toch dat dit invloed heeft gehad op alles. Het is allemaal niet meer zo live en regelmatig als de maanden ervoor.
Gaat bij mij ook gepaard met flinke moodswings en hoofdpijn, maar goed. Het hoort erbij.
MOD
één jaar geleden
Sinds een maand aan het afbouwen en geef nog 1 voeding per dag, soms een dag niet. Nog geen menstruatie in zicht, ik dacht een maand geleden al dat hij eraan kwam maar nee! Heel lang vond ik het fijn maar inmiddels mag het van mij weer, fijn als dat weer werkt ofzo die cyclus
één jaar geleden
Hier ook nog steeds geen menstruatie met full time borstvoeding.. wel af en toe kramp die lijken op menstruatie pijn of wat afscheiding.. maar verder niks.
Met 16 weken na de bevalling wel een spiraaltje laten plaatsen (koper, dus houdt de menstruatie niet tegen) maar dat voelt nu een beetje alsof t voor niks is geweest 😅
één jaar geleden
Ik heb tot 7 maanden borstvoeding kunnen geven en toen ik helemaal gestopt was, werd ik een paar weken erna weer ongesteld.