50 Reacties

één jaar geleden

Ik geef fulltime borstvoeding en ben vorige week voor het eerst ongesteld geworden. Dit is heel normaal. Ook als je kindje al 1 jaar is zijn sommige vrouwen nog niet ongesteld.

één jaar geleden

Jahoor, helemaal oke. Bij de eerste werd ik na 11,5 voor het eerst ongesteld. Nu weer nog niet geweest. Kan ook nog veel langer duren.

één jaar geleden

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Gynaecoloog zei dat dit normaal is. Ik ben wel al de laatste 2 maanden wat aan het afbouwen, omdat hij toch zijn andere voeding ook krijgt.

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde!

één jaar geleden

Ja! Is hartstikke normaal !

één jaar geleden

Is normaal inderdaad. Na de geboorte van m’n dochter duurde het 1.5 jaar.

één jaar geleden

Hier ook nog niet. Van mij mag het nog heel lang duren 🤣🤭🙈

één jaar geleden

Oh, jaloers op deze reacties 🙈 ik na 3 maanden keurig regelmatig ongesteld. Alleen veel meer dan eerst... Ook fulltime borstvoeding. Haha wat was het fijn om zwanger te zijn en dus niet ongesteld. En dan mag ik eigenlijk niet klagen want verder nergens last van bij de ongesteldheid...

één jaar geleden

Ik geef ook fulltime bv. Ben vorige maand 2,5 bloed verloren, maar verder niks ook deze maand nog niks dus het kan nog wel ff duren.

één jaar geleden

Ik ook nog niet. Vooral als je in de nacht voedt kan dit nog wel even duren

één jaar geleden

Ik ben na 8,5 maand ongesteld geworden en nu ik het weer ben kan het me gestolen worden... geniet er vooral nog even van😉

één jaar geleden

Hier 10 mnd fulltime bv, en nog niet ongesteld geworden. Je bent zeker niet de enige 😊

één jaar geleden

Bijna op de dag af na 10 maanden ongesteld geworden. Ik had al een tijdje het idee dat het eraan kwam, het zet nog steeds niet goed door. Ben benieuwd hoe lang ik hier plezier van ga hebben. Heerlijk al die maanden zonder menstruatie. Sinds ik na de zomervakantie weer gestart ben (leerkracht in het basisonderwijs) is het kolven onder schooltijd verschoven naar 17/18u. Ik denk toch dat dit invloed heeft gehad op alles. Het is allemaal niet meer zo live en regelmatig als de maanden ervoor. Gaat bij mij ook gepaard met flinke moodswings en hoofdpijn, maar goed. Het hoort erbij.

één jaar geleden

Zelfs met afbouwen nog niet ongesteld geworden. Ik geef 2x per dag voeding om 6:00 en 18:00. Wel heb ik het gevoel dat het er weer aan zit te komen :p

één jaar geleden

Ik ook nog niet, al 11 maanden genieten haha! Wel al 2 keer het idee gehad dat het kwam, maar zet niet door. Geef nog fulltime bv, ook 's nachts.

MOD

één jaar geleden

Sinds een maand aan het afbouwen en geef nog 1 voeding per dag, soms een dag niet. Nog geen menstruatie in zicht, ik dacht een maand geleden al dat hij eraan kwam maar nee! Heel lang vond ik het fijn maar inmiddels mag het van mij weer, fijn als dat weer werkt ofzo die cyclus

één jaar geleden

Ik geef ook nog steeds fulltime bv (9,5 maand) en ben ong een maand geleden ongesteld geworden. Een keer eerder lichte bloeding gehad. Ik ben aan de minipil dus geen idee of ik zonder die pil al eerder ongesteld was geworden.

één jaar geleden

Hier ook nog steeds geen menstruatie met full time borstvoeding.. wel af en toe kramp die lijken op menstruatie pijn of wat afscheiding.. maar verder niks. Met 16 weken na de bevalling wel een spiraaltje laten plaatsen (koper, dus houdt de menstruatie niet tegen) maar dat voelt nu een beetje alsof t voor niks is geweest 😅

één jaar geleden

Hier ook nog niet ongesteld maar de laatste twee weken steeds het gevoel alsof het er aan komt. Vind het best wel irritant, heb zeg maar pms symptomen maar de ongesteldheid komt maar niet.

één jaar geleden

Ik heb tot 7 maanden borstvoeding kunnen geven en toen ik helemaal gestopt was, werd ik een paar weken erna weer ongesteld.