50 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Lisannenovember

Overigens wel leuk om te horen dat er nog meer zijn die nog borstvoeding ge ...
Ja hier idem! Soms best lastig vind ik. Veel onbegrip soms. Onze zoon heeft een achterstand qua vaste voeding ivm veel buikpijn als baby dus die drinkt echt nog vaak.. Maar ondertussen is het een dreumes die loopt en vinden mensen er ineens wat van ofzo. Of dat voelt voor mij zo in ieder geval, haha

één jaar geleden

Ik geef ook nog steeds borstvoeding! In de middag als ik vrij ben, voor het naar bed gaan en dan nog 3 keer ofzo snachts haha. Ik ben overigens ook nog niet ongesteld geworden en ik weeg ook nog steeds minder dan voor de zwangerschap. Ik merk inderdaad dat mensen nu verbaasd gaan opkijken dat er nog steeds borstvoeding wordt gegeven.

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Ja hier idem! Soms best lastig vind ik. Veel onbegrip soms. Onze zoon heeft ...
Haha jaa precies dat, alsof het een soort grens is als ze gaan lopen 🤔

één jaar geleden

Reactie op Lisannenovember

Haha jaa precies dat, alsof het een soort grens is als ze gaan lopen 🤔
haha ja dan worden het ineens mensen ofzo 🤣

één jaar geleden

Ik denk dat het uitblijven van de menstruatie niet perse 100% door de borstvoeding komt, maar verschilt van persoon tot persoon of andere oorzaken kan hebben. Ik geef nogsteeds borstvoeding, maar werd exact 6 weken na de bevalling al ongesteld en ook meteen regelmatig. Ik weet niet hoe veel keer per dag je nog bv geeft, maar misschien kan het helpen om wat minder vaak te voeden? Dus bijvoorbeeld alleen maar 's ochtends en 's avonds borstvoeding geven

9 maanden geleden

Ik ben vandaag na bijna exact 16 maanden ongesteld geworden. Ik geef wel savonds en snachts nog zeker 3 voedingen en 4 dagen per week ook nog smiddags 1. Die smiddags wil ik gaan afbouwen omdat ik anders savonds minder heb alleen ze weigert absoluut de fles van mij aan te nemen

9 maanden geleden

Reactie op Zuidpool

Ik ben vandaag na bijna exact 16 maanden ongesteld geworden. Ik geef wel sa ...
Had ik ook, maar ben gewoon gestopt met de fles! Met alle andere voedingen is het genoeg hoor met al het andere wat ze binnen krijgen :)

9 maanden geleden

Reactie op Mama221122

Had ik ook, maar ben gewoon gestopt met de fles! Met alle andere voedingen ...
Hoe ging dat?? Ik heb sinds 5 dagen een productie dip en echt van die menstruatie krampen weer maar het zet niet door ofzo haha! Was dat bij jullie ook zo?

9 maanden geleden

Bij mij nu ook wat productie dip maar 2 weken geleden ook. Achteraf wellicht eisprong. Inmiddels wil ze wel de fles voor de middagslaap; ik geef ze al op weg naar boven en dan doe ik haar al fles drinkend de slaapzak aan. Bij ons is borst/fles echt een slaapassociatie; ik krijg haar anders niet in slaap.

9 maanden geleden

Hier ook nog borstvoeding en nog niet ongesteld. Bizar hoe lang het uitblijft maar wel heerlijk!!