9 Reacties

5 maanden geleden

Gewoon wel meegeven zien eten doet eten! En vragen of ze soms wat willen warm maken voor hem. En thuis gewoon ook blijven oefenen met gewoon brood. Je kan evt. Nog hulp via CB vragen dan komt er iemand bij je langs om te helpen bij dit soort gedrag😊

5 maanden geleden

Krentenbol? Broodje omelet? Hier is onze dochter ook niet gek op brood, maar vind een boterham met zuivelspread en kipfilet heel erg lekker. Wellicht het proberen waard.😁

5 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Krentenbol? Broodje omelet? Hier is onze dochter ook niet gek op brood, maa ...
Krentenbol vind hij helaas niet lekker en zuivelspread alleen ook op een cracker heel soms. Kipfilet plukt hij er zo af en laar het brood liggen haha😅

5 maanden geleden

Ik zou toch grwoon brood proberen eerst. Meestal eten ze bij een ander wel wat ze bij jou niet eten

5 maanden geleden

Reactie op Gianx

Krentenbol vind hij helaas niet lekker en zuivelspread alleen ook op een cr ...
Haha herkenbaar! Hier ook een kritische eter en zeker betreft brood. Heb je wel eens havermout pannenkoeken gemaakt ? Ik maak ze met ei/banaan/havermout of ei/avocado/havermout. Kun je ook prima de volgende dag meegeven en hoeven niet opgewarmd te worden. Mijn zoontje eet dit meestal wel.

5 maanden geleden

Maar kun je geen warm eten meegeven? Of willen ze dat ook niet? Mijn dochter eet ook slecht brood. Pap eet ze wel en ik geef haar twee keer per dag warm eten...

5 maanden geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Maar kun je geen warm eten meegeven? Of willen ze dat ook niet? Mijn dochte ...
Nee, warm eten bijv. Is juist niet de bedoeling had ze aangegeven. Tenminste geen dingen wat ze nog moet gaan maken/opwarmen/koken etc.

5 maanden geleden

Reactie op Gianx

Nee, warm eten bijv. Is juist niet de bedoeling had ze aangegeven. Tenminst ...
Ik kan me wel voorstellen dat ze geen complete warme maaltijden wil koken, maar even snel iets in de magnetron opwarmen of een tosti maken, is toch zo gedaan. Ik vind het wel bijzonder dat je gastouder dat niet wil doen. Eventueel bananenpannenkoekjes, omelet, plakje ontbijtkoek, gezonde wafels.

5 maanden geleden

Reactie op Bloempie24

Ik kan me wel voorstellen dat ze geen complete warme maaltijden wil koken, ...
Ja ik dacht ook dat het maken het probleem was. Een bordje warm maken is minder werk dan een boterham smeren lijkt mij🤷🏻‍♀️