16 Reacties

3 jaar geleden

Had je al die dingen nodig? Kan je het financieel hebben? Ik herken het wel, heb m’n momenten 😅

3 jaar geleden

Ik moet hier zo hard om lachen. Vooral om die tafelmodel vriezer🤣 ik denk dat er meerdere mensen last van hebben.. maar aangezien de financien het niet toelaten kan ik niet zomaar alles kopen wat los en vast zit. Ik ben ook wel een impulskoper. Een tip: maak er een screenshot van en denk er eerst minimaal een dag overna. Tenzij dat je het echt per direct nodig hebt zoals pampers etc. Maar je bovenstaande lijstje lijkt mij niet per direct nodig alleen de bril op sterkte. Blijkbaar heb je het geld ervoor😉 Je kan altijd nog retour zenden.

3 jaar geleden

Joe! I feel you! Babykleding en kleding voor mijzelf is helemaal een ramp

3 jaar geleden

Hahah same! En het ergste is nog dat je je niet kunt bedwingen omdat je jezelf wilt belonen voor the job we did; We hebben het écht nodig want we hebben gewoon een kind op de wereld gezet die we grootbrengen💪🏼😝.

3 jaar geleden

Reactie op Jjma

Ik moet hier zo hard om lachen. Vooral om die tafelmodel vriezer🤣 ik denk ...
Haha ja ik had zoveel melk in de vriezer dat ik niks meer kon kopen in voorraad dus helemaal irritant en maar gewoon zo’n tafelmodel gekocht😂😂 Die dag dat ik bedacht: ik wil het, heb ik het ook gekocht 🤓

3 jaar geleden

Omg, het is zo herkenbaar . Dit gedrag heb ik vooral ontwikkeld nadat ik met de zwangerschapsverlof ben gegaan. Aangezien ik elke dag thuis was en vooral de laatste weken op de bank lag, kon ik lekker online shoppen 😅. Alles wat ik maar bedacht dat ik nodig had , ging ik ook direct bestellen. Man man man. Zo heb ik 2 maanden geleden een loopbaan gekocht , uiteindelijk maar 2 dagen op gestaan 😬. En nog heel veel andere onzin 🙈, maar zoveel moeite om met het gedrag te stoppen, ook al neem ik het mijzelf voor.

3 jaar geleden

Ik moet hier zo hard om lachen! Ik ben echt helemaal het tegen overgestelde sinds ik die kleine heb.. Ik ben ineens bang dat we geld te kort komen door alle kosten (icm minder werken) die erbij gekomen zijn zoals voeding, kdv, extra stookkosten zodat die kleine het niet koud heeft etc 🙈 Dat is helemaal niet zo, maar het zit zo in mijn hoofd!

3 jaar geleden

Reactie op Smus

Ik moet hier zo hard om lachen! Ik ben echt helemaal het tegen overgestelde ...
Hahaha dit heb ik ook. Volgens mijn vriend zit ik op ons geld 😂😂

3 jaar geleden

Heeel herkenbaar dit, maar me tegelijkertijd wel schuldig voelen. Voor een kwartier.

3 jaar geleden

Heeel herkenbaar dit, maar me tegelijkertijd wel schuldig voelen. Voor een ...
Precies dit. Ik voel me ook heel schuldig en voel ook de drang om op mijn geld te willen zitten zoals andere dames dit hier aangeven! En toch, is er zo’n ‘fuck it’ moment, en dan bestel ik het!

3 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaarlottex

Precies dit. Ik voel me ook heel schuldig en voel ook de drang om op mijn g ...
Sameee 🥲

3 jaar geleden

Herkenbaar!

3 jaar geleden

Ik heb ook echt een gat in m’n hand🙈 Dyson airwrap gekocht voor mezelf om dat ik vond dat ik dat wel verdiend had na de bevalling 😂. Ik heb me hier eerst 2 maanden schuldig om gevoeld maar nu eindelijk mega blij mee 😁. Een nieuwe elektrische fiets (wel met fietsplan). Babykleding oooh ja heerlijk. Wel een maand moeten nadenken of ik een puckababy moest kopen. Het wel alsnog gedaan. Ik maak mezelf wijs dat alles wat ik uitgeef ook weer terug krijg. Dat hoorde ik ooit in zo’n manifestatie podcast maar ik wacht nog steeds op wonderen op m’n bankrekening.

3 jaar geleden

Reactie op mamacam90

Ik heb ook echt een gat in m’n hand🙈 Dyson airwrap gekocht voor mezelf om ...
Haha, hoe dan? Ik denk dat degene die dat zei in de podcast ook nog steeds wacht op het terugkrijgen😅

3 jaar geleden

Hier 2 weken geleden schoenen gekocht van bijna €700. We hebben het financieel best goed en sparen kan ook. Maar toch voel ik me nog steeds schuldig. Want zulke dure schoenen heb je toch helemaal niet nodig? Maar een ander stemmetje zegt dan “jawel je hebt dit verdiend na de bevalling, 5 maanden borstvoeding geven, alle slapeloze nachten en al jaren geen dure aankoop te hebben gedaan voor jezelf”. En dan ben ik om en koop ik ze 😅

3 jaar geleden

Hier 2 weken geleden schoenen gekocht van bijna €700. We hebben het financi ...
Ik ben het helemaal met je eens 😂