Hoi mama’s
Helaas heb ik gisteren mijn knie gebroken en wordt ik woensdag geopereerd
Niet heel handig maar het komt nooit gelegen zo iets.
Nu gaat de kleine een paar dagen na opa en oma. Welke dingen mag ik absoluut niet vergeten. Buiten,luiers,billendoekjes,voeding flessen, kleding, slaapzak, deken, lakentje
Favo knuffels! Thank god voor opa en oma. Beterschap ermee! Ben je daarna w ...
Helaas niet mag na de operatie minimaal 6 weken niet belasten en dan is het nog maar de vraag hoe en wat. De kom ik afgebroken. Dus komt een plaat in. En heb er een hard hoofd in. Bij mij gaat er namelijk nooit iets volgens het boekje 😢🫣
Wat speelgoed als opa en oma dat niet al hebben. En plastic lepeltjes en vorkje en ook een bordje/kommetje om gewoon te geven. En denk niet alleen aan flessen maar geef ook favoriete eten enzo door.
Heel veel sterkte, super naar voor je 😞
Jas, handschoenen+muts gezien het kouder gaat worden
Schoentjes /sokken
Je wasmiddel (mocht hij een speciale altijd gebruiken ivm allergie)
Misschien een tablet oid zodat jullie wel kunnen videobellen?
Jas, handschoenen+muts gezien het kouder gaat worden
Schoentjes /sokken
J ...
Mama heeft iPhone videobellen gaat zeker gebeuren. Jas handschoenen muts liggen ook klaar. Medicijnen voor de kleine ook al klaar. Morgen komt mama deze kant op. Dus kan er al een gedeelte mee
Wat super naar zeg! Hopen op een goed herstel! Ik zou ook denken aan knuffel/speen, zeep/shampoo, sudocreme/bepanthene (of andere zalf wat je gebruikt), tandenborstel/tandenpasta, kam/borstel, hydrofiele handdoek/badcape, aankleedkussen.