13 Reacties

één jaar geleden

Wat vervelend! Beterschap. Speelgoed, beveiliging stopcontacten.

één jaar geleden

Reactie op JokeZam

Wat vervelend! Beterschap. Speelgoed, beveiliging stopcontacten.
Speelgoed en een box bedje hebben ze daar staan. Stopcontact ga ik eens vragen zitten volgens mij allemaal hoog

één jaar geleden

Favo knuffels! Thank god voor opa en oma. Beterschap ermee! Ben je daarna weer snel op de been?

één jaar geleden

Reactie op Suusje_B

Favo knuffels! Thank god voor opa en oma. Beterschap ermee! Ben je daarna w ...
Helaas niet mag na de operatie minimaal 6 weken niet belasten en dan is het nog maar de vraag hoe en wat. De kom ik afgebroken. Dus komt een plaat in. En heb er een hard hoofd in. Bij mij gaat er namelijk nooit iets volgens het boekje 😢🫣

één jaar geleden

Reactie op ellenk91

Helaas niet mag na de operatie minimaal 6 weken niet belasten en dan is het ...
Pittig. Hopelijk heb je een lieve, zorgzame en sterke man en fijne achterban (dat rijmt 😅) Succes!

één jaar geleden

Wat speelgoed als opa en oma dat niet al hebben. En plastic lepeltjes en vorkje en ook een bordje/kommetje om gewoon te geven. En denk niet alleen aan flessen maar geef ook favoriete eten enzo door. Heel veel sterkte, super naar voor je 😞

één jaar geleden

De babyfoon!

één jaar geleden

Reactie op Zwanger1234yes

De babyfoon!
Die heb ik geen zal vragen of ze die wil dan kan ik die nog laten bezorgen thanks

één jaar geleden

Jas, handschoenen+muts gezien het kouder gaat worden Schoentjes /sokken Je wasmiddel (mocht hij een speciale altijd gebruiken ivm allergie) Misschien een tablet oid zodat jullie wel kunnen videobellen?

één jaar geleden

Reactie op Zwanger1234yes

Jas, handschoenen+muts gezien het kouder gaat worden Schoentjes /sokken J ...
Mama heeft iPhone videobellen gaat zeker gebeuren. Jas handschoenen muts liggen ook klaar. Medicijnen voor de kleine ook al klaar. Morgen komt mama deze kant op. Dus kan er al een gedeelte mee

één jaar geleden

Wat super naar zeg! Hopen op een goed herstel! Ik zou ook denken aan knuffel/speen, zeep/shampoo, sudocreme/bepanthene (of andere zalf wat je gebruikt), tandenborstel/tandenpasta, kam/borstel, hydrofiele handdoek/badcape, aankleedkussen.

één jaar geleden

De autostoel ? Weet niet of ze jou gaan bezoeken of mocht er iets met spoed zijn.

één jaar geleden

Tandenborstel en tandpasta en vitamine d druppels