6 Reacties

10 dagen geleden

Klinkt alsof het helemaal prima is toch!! Anders geeft je dochter het echt wel aan.

10 dagen geleden

Hier is het op en af, ze wil zelf vaak niet meer slapen. Dus ik doe het alleen als ik denk dat ze het niet aankan om wakker te blijven tot bedtijd. Dus soms weken achtereen niet en dan weer een paar dagen wel. Wij hebben nu ook nog een dochter van nu 12 weken in huis dus alles is anders😅. Ik denk dat als het niet oke zou zijn voor je dochter ze dit wel zelf aan geeft hoor😁

10 dagen geleden

Ik vraag me ook af of het hier tijd is om het middagdutje te laten vervallen.. inslapen bij het middagdutje duurt wel 30-60min en savonds ook.. maar ben ook bang dat het te vroeg is, met 2 naar 1 dutjes is het hier zolang drama geweest dat ik echt bang ben om iets te veranderen

9 dagen geleden

Lijkt mij prima. De oudste weigerde dit ook bij ons rond de 2 jaar. Je merkt alleen in de avond dat ze dan wat snel moe werd dus deden wij er neg als jou eerder op bed.

9 dagen geleden

Mijn middelste stopte voor zijn 2e verjaardag met slapen tussendemiddag. Die heeft gewoon minder slaap nodig dan zijn zus en broer. I

8 dagen geleden

Onze kleine meid heeft het nog wel nodig merken we. Al wordt het inslapen soms wat lastiger. En als ze slaapt wil het ook nog wel zo zijn dat ze een kortere slaap heeft als voorheen. Maar als ze geen slaapje heeft gehad wordt ze tegen de avond slaap weer wat onrustig. Ze slaapt overigens altijd rond 19.30u en dan hele nacht door tot de ochtend 6u als ik werk en anders tot 8.30u op mijn vrije dagen. Dus vandaar dat we denken dat ze er nog niet aan toe is.