Ben je van Nederland?? Dan komt deze met 3.5 jaar. Dit doen ze zodat ze in 1 afspraak ook meteen de oogtest doen. Ze vinden kindjes van net 3 jaar nog net te jong voor de oogtest. Daarom doen ze dit met 3.5 jaar en geven ze dan ook meteen de vaccinatie. Ik heb vorige week net gevraagd omdat ik er was met mijn andere kindje.
Wij zijn net geweest, ons meisje is 3 jaar en 1 maand nu. We moeten wel terugkomen als ze 3,5 jaar is omdat ze vandaag echt niet meewerkte met de oogtest 😅
Ik heb m ook gehad en ze is net 3. Ik heb maar meteen afgezegd omdat ik weet dat ze de oogtest niet gaat doen nu. Krijg over 6 maanden een nieuwe oproep
Wij hebben ook nog geen uitnodiging gekregen. Mijn man heeft er achteraan gebeld. Wij staan op de lijst om ingepland te worden. Maar dat is inmiddels ook 2 of 3 weken geleden. Deze week er maar weer eens achteraan.
Ik ben van de week gebeld en volgende week een afspraak. Ze is 1 december 3 geworden. De bmr prik krijgt ze met 3,5 dus daar komt nog een andere afspraak voor.
Ben je van Nederland?? Dan komt deze met 3.5 jaar. Dit doen ze zodat ze in ...
Hier is dat niet zo (ook nederland). Vorige week heeft hij zijn spuitje gehad en met ongeveer 3,5 mag hij voor de ogentest komen. Zo ook bij vrienden van ons met een kindje van dezelfde leeftijd dus we zijn daar geen uitzondering in