9 Reacties

23 dagen geleden

Hier ook!!!

23 dagen geleden

Welkom in sprong 10 onze heeft een week geduurd en nu weer de oude

23 dagen geleden

Ik dacht dat als iets niet te pruimen was dat het dan niet lekker was. Dus voedselgerelateerd. Moest nog ff een keer lezen om het te begrijpen hihi

23 dagen geleden

Ik dacht het ook maar hier hetzelfde

23 dagen geleden

Ja sprong 10 zou voorbij moeten zijn volgens de app maar toen je begon dacht ik nog oh dit is niks! Maar wellicht zat er wat vertraging op de lijn 馃檲 Heerlijk om even te ventileren en (sorry) toch te horen dat we niet de enige zijn! En ja ik besef me dat de titel dubbel is 馃ぃ

22 dagen geleden

Naaa same here hoor! Driftbuien om helemaal niks 馃馃徑
Hier ook huilen/driftbuien om niks馃maar de nachten zijn gelukkig al heel lang rustig hier馃榾

21 dagen geleden

Haha hier ook hoor, al sinds sprong 10 die al ruimmmmm voorbij zou zijn. Wat echt onwijs helpt als ze zichzelf weer eens gillend en hysterisch overdreven op de grond wil laten storten alsof ze valt zeg maar (weet niet of jullie dit herkennen maar ik zie dit ook regelmatig in supermarkten enz bij andere kindjes), is op het moment dat ik dit ook maar zie gebeuren, meteen afleiden met 鈥楬eee (naam), kijk eens! Een vogel! Of iets dergelijks. Pats boem klaar 馃槉 emoties reguleren als het niet zo is natuurlijk, dan was er wel echt iets aan de hand.

20 dagen geleden

Reactie op Elientje24

Haha hier ook hoor, al sinds sprong 10 die al ruimmmmm voorbij zou zijn. Wa ...
Hahahha ja zeker! Zo鈥檔 zoutzak van een kind 馃ぃ die van mij doen dit alleen nooit in een winkel ofzo 馃槣 Bij de oudste altijd het idee gehad dat ze door had dat mensen dan zouden kijken en dat was haar bedoeling niet 馃き