27 Reacties

3 jaar geleden

Ik rij in een ford fiesta en mijn vriend heeft een ford focus station. Een station wagen is wel echt heel erg fijn voor vakanties en weekendjes weg. Maar voor de boodschappen en andere ritjes red ik mij prima met mijn ford fiesta

3 jaar geleden

Reactie op FromGrunn

Ik rij in een ford fiesta en mijn vriend heeft een ford focus station. Een ...
Oh top dankjewel! Ga ik ook even naar kijken dan 🤗

3 jaar geleden

Ik heb een ford ka, onderstel gaat in de achterbak en wagenbak of zitgedeelte gaat op de achterbank. Gaat zo prima. Maar als je m echt als gezinsauto gebruikt, zou ik een grotere halen. Hier is het onze tweede auto, waar ik mee naar het werk rij en alleen als ik met de kinderen wegga. Gaan we met het gezin, dan gaan we met de station.

3 jaar geleden

Ik rij in een minicooper countryman (SUV) van mijn werk en mijn vriend heeft een KIA Proceed (station). Hiervoor had ik een Fiat punto en hier paste een kinderwagen ook prima achterin. Moet je alleen niet het grootste model kinderwagen hebben haha.

3 jaar geleden

Skoda fabia combi3, past kinderwagen makkelijk in.

3 jaar geleden

Reactie op LadybugC

Ik heb een ford ka, onderstel gaat in de achterbak en wagenbak of zitgedeel ...
Oh fijn dat het iig wel past thanks! Hoef ik er geen druk achter te zetten.. krijg mijn kinderwagen pas in september geleverd dus kon het niet even proberen! Dankjewell😊

3 jaar geleden

Reactie op Svbk

Oh fijn dat het iig wel past thanks! Hoef ik er geen druk achter te zetten. ...
Je kan nog naar een winkel waar ze hem verkopen en vragen of je mag passen. (Doen alsof je nog niets hebt aangeschaft) De brutaalste hebben de wereld.

3 jaar geleden

Hier ruime autos audi a4 station wagen en mercedes station wagen. Maar ken veel mensen met een kleinere auto en dat werkt ook perfect hoor. Zou inderdaad vragen of je niet even mag passen of anders je koffer goed opmeten. Moet zelf zien wat je het handigst vind. Uiteraard is grote koffer handiger maar er zijn heus nog mamas zonder grote auto ;)

3 jaar geleden

We hebben een Skoda Octavia station en een Seat Leon. We hebben een Joolz Geo en die past prima in beide auto’s! Beide auto’s zijn ook zuinig 😃.

3 jaar geleden

Ik heb mijn C1 ingeruild en we hebben nu een VW Golf (hij is bijna identiek aan een Polo) met isofix. Dat laatste is wel een dikke tip!

3 jaar geleden

Hier ook een Ford Fiesta! Top auto 😊

3 jaar geleden

Reactie op Elientje24

Ik heb mijn C1 ingeruild en we hebben nu een VW Golf (hij is bijna identiek ...
En past alles ? Ik heb nu een vw polo met isofix maar twijfel of we moeten inruilen

3 jaar geleden

Audi a6👌

3 jaar geleden

Opel Astra en Nissan Micra. Alleen die laatste gaat er nog uit omdat vriend straks geen auto meer nodig heeft voor werk

3 jaar geleden

Wij dachten met een Nissan quasqai een prima auto te hebben. Ons zoontje is 10 mnd. En nr 2 is onderweg. Afgelopen november een weekendje weg geweest en vraag me af hoe het met 2 kids moet gaan passen 😂

3 jaar geleden

Renault senic 7 zitplaatsen 🤣 / mercedez benz A klasse Ik zelf heb nen mercedez B klasse

3 jaar geleden

Skoda Octavia (station). De ruimte is geweldig (heel praktisch)! Hiervoor reden we een Volvo V60, dat was altijd gedoe qua ruimte.

3 jaar geleden

Skoda Octavia (station). De ruimte is geweldig (heel praktisch)! Hiervoor r ...
Die ruimte idd. Ik had een Seat Leon ST hiervoor en hoewel het onderstel hetzelfde is als de Octavia, hebben we in de Octavia écht meer ruimte. We zijn allebei lang en dan met een autostoeltje achter de bijrijder scheelt het enorm!

3 jaar geleden

Een Honda Jazz! Compact en zuinig, maar toch behoorlijk ruim. De meeste kinderwagens die we in de winkel geprobeerd hebben passen achterin (inclusief reiswieg en zonder wielen eraf te halen). En, ook niet onbelangrijk: ze zijn ontzettend betrouwbaar en mankeren nooit wat.

3 jaar geleden

Je moet ook bedenken, hoe vaak ga je de wagen meenemen/de deur uit de eerste maanden. Wij hebben een kleine auto maar toen mijn baby in het najaar geboren werd ging ik bijna nergens naartoe met de wagen. Baby zat in de maxicosi die we meenamen uit de auto als we ergens op bezoek gingen. Boodschappen liet ik lekker bezorgen en wandelen deed ik in de buurt. Veel te veel gedoe, op stap met al die voedingen/slaapjes + mama is ook moe! Als ik wel ergens heen ging waar ik ging wandelen nam ik lekker mijn draagzak mee. Vanaf 1 jaar zat hij al in de buggy en dat past eigenlijk wel in elke auto, mega compact. Ik zou niet helemaal van auto switchen ervoor, sterker nog, wij zijn van een station naar een kleine auto gegaan :)