27 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een ford ka, onderstel gaat in de achterbak en wagenbak of zitgedeelte gaat op de achterbank. Gaat zo prima.
Maar als je m echt als gezinsauto gebruikt, zou ik een grotere halen. Hier is het onze tweede auto, waar ik mee naar het werk rij en alleen als ik met de kinderen wegga. Gaan we met het gezin, dan gaan we met de station.
3 jaar geleden
Hier ruime autos audi a4 station wagen en mercedes station wagen. Maar ken veel mensen met een kleinere auto en dat werkt ook perfect hoor. Zou inderdaad vragen of je niet even mag passen of anders je koffer goed opmeten. Moet zelf zien wat je het handigst vind. Uiteraard is grote koffer handiger maar er zijn heus nog mamas zonder grote auto ;)
VRIEND
3 jaar geleden
We hebben een Skoda Octavia station en een Seat Leon. We hebben een Joolz Geo en die past prima in beide auto’s! Beide auto’s zijn ook zuinig 😃.
3 jaar geleden
Ik heb mijn C1 ingeruild en we hebben nu een VW Golf (hij is bijna identiek aan een Polo) met isofix. Dat laatste is wel een dikke tip!
3 jaar geleden
Reactie op Elientje24
Ik heb mijn C1 ingeruild en we hebben nu een VW Golf (hij is bijna identiek ...
En past alles ? Ik heb nu een vw polo met isofix maar twijfel of we moeten inruilen
3 jaar geleden
Opel Astra en Nissan Micra. Alleen die laatste gaat er nog uit omdat vriend straks geen auto meer nodig heeft voor werk
3 jaar geleden
Wij dachten met een Nissan quasqai een prima auto te hebben. Ons zoontje is 10 mnd. En nr 2 is onderweg. Afgelopen november een weekendje weg geweest en vraag me af hoe het met 2 kids moet gaan passen 😂
3 jaar geleden
Skoda Octavia (station). De ruimte is geweldig (heel praktisch)! Hiervoor reden we een Volvo V60, dat was altijd gedoe qua ruimte.
VRIEND
3 jaar geleden
Skoda Octavia (station). De ruimte is geweldig (heel praktisch)! Hiervoor r ...
Die ruimte idd. Ik had een Seat Leon ST hiervoor en hoewel het onderstel hetzelfde is als de Octavia, hebben we in de Octavia écht meer ruimte. We zijn allebei lang en dan met een autostoeltje achter de bijrijder scheelt het enorm!
3 jaar geleden
Je moet ook bedenken, hoe vaak ga je de wagen meenemen/de deur uit de eerste maanden. Wij hebben een kleine auto maar toen mijn baby in het najaar geboren werd ging ik bijna nergens naartoe met de wagen. Baby zat in de maxicosi die we meenamen uit de auto als we ergens op bezoek gingen. Boodschappen liet ik lekker bezorgen en wandelen deed ik in de buurt. Veel te veel gedoe, op stap met al die voedingen/slaapjes + mama is ook moe! Als ik wel ergens heen ging waar ik ging wandelen nam ik lekker mijn draagzak mee.
Vanaf 1 jaar zat hij al in de buggy en dat past eigenlijk wel in elke auto, mega compact. Ik zou niet helemaal van auto switchen ervoor, sterker nog, wij zijn van een station naar een kleine auto gegaan :)