7 Reacties

3 jaar geleden

Waarschijnlijk carpaal tunnel syndroom. Heb ik ook. Komt vaak voor snachts. Je hebt wel een brace die je kunt dragen in de nacht. Voorkomt dat je pols kan buigen.

3 jaar geleden

Reactie op Dadayla

Waarschijnlijk carpaal tunnel syndroom. Heb ik ook. Komt vaak voor snachts. ...
Dit doet zo pijn, wat zegt dokter erover ? Ik werd vannacht wakker en heb echt moeten huilen zoveel pijn dat het doet.. en merk overdag ook lichtjes last maar dat is niet zo erg. In de nacht is het soms niet houdbaar 馃様

3 jaar geleden

Ik heb dit ook. Was enorm pijnlijk. Draag nu sinds een paar nachten een brace. Gewoon bij de kruidvat gehaald en geen last meer!

3 jaar geleden

Reactie op eefje1993

Dit doet zo pijn, wat zegt dokter erover ? Ik werd vannacht wakker en heb e ...
Ik heb t niet zo erg als jij denk ik. Had het vorige zwangerschap ook maar nu niet erger. Wordt er wel vaak wakker van maar echt pijn doet t niet. Ik zou wel ff naar de HA gaan of bespreken met de VK of gynaecoloog. Heb verder geen advies. Na de zwangerschap was t over.. Sterkte 馃崁

3 jaar geleden

Tintelingen in de vingers en vochtophopingen in handen zijn symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Kan natuurlijk ook gewoon door de warmte komen of wat hier boven gezegd wordt door carpaal tunnel syndroom. Ik zou voor de zekerheid gewoon even vk bellen 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SuusM30

Tintelingen in de vingers en vochtophopingen in handen zijn symptomen van z ...
Denk geen zwangerschap vergiftiging het is echt pijnlijk en vooral krampen. De gezwollen handen is van de warmte denk ik

3 jaar geleden

Dit is het carpale tunnelsyndroom. Ik heb dit nu ook en met het warme weer is het nog erger