Wie heeft er nog last van gezwollen handen ?
Ik kan ook al een paar dagen niet slapen van de pijn in 1 hand, dat verkrampt super hard snachts en tintelt waardoor ik vaak niet meer kan slapen van de pijn. Iemand tips hiervoor ?
Het is vooral snachts overdag heb ik het niet zo
Waarschijnlijk carpaal tunnel syndroom. Heb ik ook. Komt vaak voor snachts. Je hebt wel een brace die je kunt dragen in de nacht. Voorkomt dat je pols kan buigen.
Waarschijnlijk carpaal tunnel syndroom. Heb ik ook. Komt vaak voor snachts. ...
Dit doet zo pijn, wat zegt dokter erover ? Ik werd vannacht wakker en heb echt moeten huilen zoveel pijn dat het doet.. en merk overdag ook lichtjes last maar dat is niet zo erg. In de nacht is het soms niet houdbaar 馃様
Dit doet zo pijn, wat zegt dokter erover ? Ik werd vannacht wakker en heb e ...
Ik heb t niet zo erg als jij denk ik. Had het vorige zwangerschap ook maar nu niet erger. Wordt er wel vaak wakker van maar echt pijn doet t niet. Ik zou wel ff naar de HA gaan of bespreken met de VK of gynaecoloog. Heb verder geen advies. Na de zwangerschap was t over..
Sterkte 馃崁
Tintelingen in de vingers en vochtophopingen in handen zijn symptomen van zwangerschapsvergiftiging.
Kan natuurlijk ook gewoon door de warmte komen of wat hier boven gezegd wordt door carpaal tunnel syndroom. Ik zou voor de zekerheid gewoon even vk bellen 馃槉