8 Reacties
3 weken geleden
Reactie op Manu26
Misschien prikkels,? Dat ze die aan verwerken is in de nacht.
Ik verwacht idd dat het de prikkels en de bedtijden zullen zijn maar ik had niet verwacht dat ze daar zo heftig op zou reageren. Alle vakanties en speciale gelegenheden zijn eigenlijk altijd heel goed gegaan en kon ze zich makkelijk aanpassen.
Wij proberen ook altijd dagen er tussen te hebben dat we niets doen dan alleen maar spelen in de speeltuin en zwemmen en zoveel mogelijk het ritme van thuis erin te houden.
3 weken geleden
Dit zijn night terrors, ons zoontje heeft het ook regelmatig. Eigenlijk kun je haar het beste niet verplaatsen, omdat ze op zo'n moment nog slaapt en het extra beangstigend is als ze ergens anders wakker wordt maar ik snap dat je dit doet als jullie in een hotel zitten. Verder kun je er op google van alles over vinden, het ziet er heel naar uit maar kan verder geen kwaad. Je kindje weet het de dag erna vaak ook niet meer.
3 weken geleden
Mijn dochter van 3 heeft het ook. Zij heeft het al een jaar dat ze in de nacht wakker wordt. Ze wordt dan huilend, gillend, trappelend en ontroosbaar wakker. (Het gebeurt niet vaak)
Ik laat meestal haar emotie uiten op dat moment en dan wordt ze vanzelf wel weer rustig. Want als ik ingrijp en probeer haar te kalmeren wordt ze juist nog meer agressief.
Ik heb dit ook van meerdere gehoort dat hun kinderen zo wakker worden. Ik denk dat dit erbij hoort maar weet niet precies waarom het is.
3 weken geleden
Dankjewel voor jullie reacties! Ik had dit nog nooit meegemaakt met haar dus vond het nog best akelig alsof er iets aan de hand was met haar zo in paniek leek ze te zijn..