14 Reacties

10 maanden geleden

Ik zweer bij die van EasySwim en dan samen met bandjes

10 maanden geleden

Reactie op Manu26

Hier heeft mijn oudste hem aan. Maar jongste heeft precies het zelfde.

10 maanden geleden

Reactie op Manu26

ik ga eens kijken heb lieverd geen bandjes haha of het moet aan elkaar vast zitten zeg maar haha

10 maanden geleden

Reactie op Vienna7

ik ga eens kijken heb lieverd geen bandjes haha of het moet aan elkaar va ...
Oh maar dat hoeft ook niet persee. Ik heb dat zelf wel gedaan. Net even veiliger denk ik dan. Maar zou ook wel zonder kunnen

10 maanden geleden

Hoi, hier een badjuf! Zorg dat je bekend bent met de voor en nadelen van drijfmiddelen. Bandjes: Nadeel: kunnen afschieten Voordeel: kunnen vrij bewegen en zijn goedkoop Drijfpakje: Voordeel: zit om het lijf kan niet af Nadeel: voor en achter evenveel drijfvermogen waardoor kindjes kunnen tollen en verdrinken nogsteeds mogelijk is als ze op de buik komen Puddlejumper; Voordeel kan niet afschieten Nadeel: bewegingsvrijheid is beperkt. Mocht je van alle andere soorten nog willen weten bericht me dan vooral. Als badjuf iets te vaak ervaren dat mensen het niet wisten waardoor het fout ging (maar goed afliep)

10 maanden geleden

Reactie op Zwanger1234yes

Hoi, hier een badjuf! Zorg dat je bekend bent met de voor en nadelen van d ...
ik heb liever geen bandjes ervaring mee gehad als kind dat mijn zusje vaak weg en zo het zwembad inliep en de bandjes afvielen vandaar dat ik een goeie zoek wat geen bandjes zijn dat als mijn zoontje ook zn lopertje word dat hij teminste blijft drijven maar bedankt voor de tipd

10 maanden geleden

Wat zou je ons adviseren wat het beste is om te nemen?

10 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 16 maanden en vind de welbekende gele zwemband niet meer heel leuk. Nu vroeg ik me af wat we nu bij hem kunnen gebruiken als drijfmiddel?

10 maanden geleden

Reactie op elizaxx

Wat zou je ons adviseren wat het beste is om te nemen?
Wij hebben zelf nu nog de Mambo babyfloat waar hij alleen op zn buik op mag. We gaan straks over naar de puddlejumper. We kiezen er dan dus voor dat hij minder goed kan spelen maar wel goed kan drijven.

10 maanden geleden

Reactie op puckel

Mijn zoontje is bijna 16 maanden en vind de welbekende gele zwemband niet m ...
Wij hebben zelf nu nog de Mambo babyfloat waar hij alleen op zn buik op mag. We gaan straks over naar de puddlejumper. We kiezen er dan dus voor dat hij minder goed kan spelen maar wel goed kan drijven.

10 maanden geleden

Wij hebben zelf nu nog de Mambo babyfloat waar hij alleen op zn buik op mag ...
Een puddle jumper is vanaf 2 jaar of niet?

10 maanden geleden

Leuk om een badjuf hier te hebben, stelde me al langer deze vraag. Als ik het zo lees ben ik fan van de puddle jumper. Maar deze zijn geschikt voor 2-6 jaar... kan dit ook al bij een kindje van 1,5 jaar?

10 maanden geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Een puddle jumper is vanaf 2 jaar of niet?
Voor onze zoon is hij nu nog te groot. Maar alles valt en staat met de bouw etc van je kindje.

10 maanden geleden

Mijn zoontje ging juiste bij de paddle jumper voorover. Waardoor hij heel veel water binnen kreeg. Daarom voor de zwemvest met bandje gekozen.