4 Reacties

één jaar geleden

volgens het internet Na griep, verkoudheid of koorts is de kwaliteit van het sperma bij de meeste mannen wat minder. Dat wil zeggen dat er minder zaadcellen in het sperma zitten en dat ze wat minder snel bewegen. Hierdoor is de kans op een zwangerschap iets kleiner.De aanmaak van voldoende gezond nieuw sperma duurt ongeveer een maand. Ongeveer drie maanden nadat je ziek bent geweest, zijn de zaadcellen weer van dezelfde kwaliteit. maar denk dat het niet veel uitmaak aangezien ik 2 weken lag last van corona had tijdens mijn terug plaatsen van een embryo kleine is nu bijna 14 maanden als het eenmaal bevrucht is en goed vast zit dat er vrij weinig kan gebeuren iniederegeval heel veel succes

één jaar geleden

Reactie op Vienna7

volgens het internet Na griep, verkoudheid of koorts is de kwaliteit van h ...
Dankjewel! Ja dat over de sperma kwaliteit had ik gezien indd. Ik ga er stiekem vanuit dat er altijd wel een paar goede tussen zitten. Maar hoe gaat het dan verder in de vrouw. Lukt het je lichaam wel om een goede eicel te leveren en te laten bevruchten en uit eindelijk innestellen…. Fijn om te horen dat het bij jou ondanks corona goed is gegaan. Dat geeft toch wat hoop🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op 20221102

Dankjewel! Ja dat over de sperma kwaliteit had ik gezien indd. Ik ga er s ...
ja daar kon je niets van vinden moet eigelijk wel vind ik heel veel succes misschien tip die vaak vast heb gehoord niet veel mee bezig zijn is heel zwaar maar daardoor lukt het wel sneller wat ik zo gemerkt heb bij mezelf toen met de medische molen van me je kan altijs met me praten als je wil

één jaar geleden

Reactie op Vienna7

ja daar kon je niets van vinden moet eigelijk wel vind ik heel veel s ...
Dankjewel!