4 Reacties
5 maanden geleden
Ik denk meer dat het een kwestie van wennen is hoor. Kokhalzen is in principe heel normaal bij het leren eten van vast voedsel. Ik vond het in het begin ook vervelend om te zien, maar het went en gaat snel beter.
5 maanden geleden
Het is denk ik een kwestie van oefenen oefenen en oefenen. Begin met kleine stukjes en steeds wat groter. Zolang ze kokhalzen is ze nog niet perse aan het verslikken. Denk persoonlijk niet dat het met uw borstvoeding te maken heeft. U kan altijd laag een logopedist gaan die kan ook helpen bij dit soort problemen vertelde de dokter mij hier😅 geen ervaring mee verder!
5 maanden geleden
Hoi,
Mijn zoontje heeft hier ook last van sinds het begin. Ben toen bij een logopedist terecht gekomen voor wat extra hulp.
Ik heb ook lange tijd borstvoeding gegeven maar dit staat los ervan. Uiteindelijk langzaam aan geoefend met diverse soorten eten en stukjes. Ik blender zijn eten ook nog gewoon het moet natuurlijk wel leuk blijven en geen strijd. Andere grove dingen gaan nu ook veel beter kost soms even tijd maar uiteindelijk komt het goed. Stuur me gerust een PB als je meer info wilt🤗