28 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Krabbeltje

Hey! - Bij de meeste maatschappijen mag je 1 extra ruimbagage item gratis m ...
Met buggy rugleuning inklappen bedoelde ik neerklappen. Ligstand dus :) Laat het maar weten als je verder nog vragen hebt!

één jaar geleden

Wij gaan in september 3 weken ook naar Canada! Wij hebben vorig jaar ook al gevlogen met ons zoontje maar zie nu wel op tegen deze vlucht. 10 uur hem op schoot bijna 2 dus zwaar en heel bewegelijk.. Wij gaan in hotels maar neem ook een deryan tentje mee voor de zekerheid. Dat ding is zo fijn. Hopelijk past hij er dan nog in 🤣 Alle tips zijn al gegeven denk ik, maar vind het leuk mee te lezen met alle reis plannen met de kleintjes!

één jaar geleden

Zo’n Deryan tentje past dat in een koffer? 😊

één jaar geleden

Reactie op BdeG

Zo’n Deryan tentje past dat in een koffer? 😊
Kan in een grote koffer, wij hadden hem gewoon los als handbagage meegenomen niemand keek er naar.

één jaar geleden

Wij zijn net een week terug uit nieuw Zeeland met ons dochtertje van 13 maanden oud! Ging hartstikke goed. Voldoende speelgoed, eten enzo mee int vliegtuig. Ze speelde wel en verder lekker slapen (in draagzak of op ons)z

één jaar geleden

Wij hadden een campingbedje daar gekocht en deze op het 1 persoons bed in de camper gezet, was top! We hadden een buggy mee die je in kunt klappen en mee het vliegtuig in mag, vet handig! Speentjes mee, en komt vast helemaal goed!!

één jaar geleden

Reactie op nienk24

Wij zijn net een week terug uit nieuw Zeeland met ons dochtertje van 13 maa ...
Ook een goed idee ja; daar een campingbedje kopen! Maar wat doe je er daarna mee? Daar achterlaten neem ik aan? 😅

één jaar geleden

Reactie op F&M

Ook een goed idee ja; daar een campingbedje kopen! Maar wat doe je er daarn ...
We hadden thuis geen campingbedje nog haha dus hebben m meegenomen (hadden nog genoeg bagage ruimte int vliegtuig) en anders hadden we hem bij de camper verhuur achter gelaten.☺️