16 Reacties
10 maanden geleden
Mijn dochter heeft ook een hoge wreef en paste de schoentjes van shoesme niet. Ik heb toen in het begin bij scapino schoentjes gekocht. Die hebben ook schoentjes met een flexibele zool en van echt leer. Die waren wel goed en bespaarde een hoop geld!
10 maanden geleden
Reactie op Manu26
Deze schoentjes van shoesme krijg je goed aan als je kindje een hoge wreef ...
Deze schoentjes worden verkocht als eerste loopschoentjes, maar hebben echt al een stevigere zool dat de geribbelde zooltjes. Ik zou ze niet aanraden voor kindjes die nog moeten leren afwikkelen
10 maanden geleden
Reactie op TallBr
Deze schoentjes worden verkocht als eerste loopschoentjes, maar hebben echt ...
Oke vreemd.. hier bij ons in de winkel ziens en schuurman schoenen raden ze dit aan..
Maar als kind nog niet kan lopen, waarom dan zulke dure schoenen aanschaffen?
Dan kan het ook prima van die ( speciale ) slofjes zijn. Daar hebben mijn kinderen op leren lopen in begin.
10 maanden geleden
Reactie op Manu26
Oke vreemd.. hier bij ons in de winkel ziens en schuurman schoenen raden ...
Deze trekt hij altijd uit. Heb 3 paar slofjes staan 😅.
2 daarvan zijn overigens nu ook te klein
Om een of andere reden gaat het met zijn klittenband schoentjes wel goed. Deze wil hij wel aanhouden 🤷♀️
Tis er eentje met gebruiksaanwijzing 😉
Het is vooral voor als we buiten zijn. Hij staat wel en scharrelt ook langs dingen dus wil hem buiten niet op sloffen laten lopen. En ik verwacht dat hij binnen maand wel loopt dus wil nu graag nieuwe schoentjes kopen die voor de beginnende wandelaar ook nog goed zijn.
Alleen moet dus maat 23-24 al hebben en die zijn moeilijk te vinden in die baby flexzooltjes
10 maanden geleden
Reactie op Ollie85
Deze trekt hij altijd uit. Heb 3 paar slofjes staan 😅.
2 daarvan zijn ove ...
Haha ik snap je..
Snap alleen de reactie niet van tallbr. Wat na mijn idee zijn deze schoentjes ook gewoon met een flexibele zooltje.
Zelf heb ik ook zoiets voor mijn kleine man, en die zijn ook met een flexibele zool..
In de schoenen winkel zeiden ze zolang je het schoentje kunt dubbel vouwen is het goed.
Maar goed, je moet maar even kijken, ik weet toevallig dat deze schoentjes voor kindjes met een hoge wreef zijn
10 maanden geleden
Reactie op Manu26
Oke vreemd.. hier bij ons in de winkel ziens en schuurman schoenen raden ...
wel bedankt voor het meedenken. Die soort schoentjes die jij wilt zien heeft hij nu inderdaad ook maar dan met dat andere zooltje nog. Erg fijne schoentjes voor de hoge wreef 😀
10 maanden geleden
Reactie op Manu26
Haha ik snap je..
Snap alleen de reactie niet van tallbr. Wat na mijn i ...
Ik heb zelf bij Ziengs gewerkt en kan je vertellen dat ze over het algemeen geen verstand van specifiek kinderschoentjes/voetjes hebben 😔. Zullen absoluut ook medewerkers zijn die er meer van af weten, maar je kreeg hier echt geen opleiding oid voor helaas.
Dan zou je echt naar een speciaalzaak moeten gaan (en die zijn helaas weinig te vinden).
De schoentjes die je op de foto liet zien, zijn nog niet zo lang in de collectie en daarvan werd letterlijk gezegd: die zijn toegevoegd omdat ouders de andere schoentjes vaak niet mooi/stoer genoeg vinden.
Uiteindelijk moet iedereen het natuurlijk zelf weten 🤭 dit was alleen mijn ervaring ermee.
Er zijn ook genoeg kindjes die altijd alleen bijv Nike schoentjes dragen.
Maar juist als ze net leren lopen, is het belangrijk dat ze leren afwikkelen en dat doen ze het beste door zoveel mogelijk op blote voetjes te lopen, maar buiten is dat natuurlijk lastig. Dus dan zijn de flexibelste zooltjes die je kan vinden t beste. 🤭