23 Reacties

één jaar geleden

jaaaaa het is zoo heftig bij mij, ik kan er gewoon van huilen. mijn huis zit vol met haar😭😭😭

één jaar geleden

Jep hier ook... en dan nog maar te zwijgen over de vetheid.. ik kan er bijna op frituren 😅

één jaar geleden

Heel herkenbaar app al vriendinnen dat als t zo door gaat ik kaal ben straks🙈. En t werkt niet mee dat ik lang haar heb ik vind t echt overal op dit moment

één jaar geleden

Ik slik sinds de bevalling Silsolutions van Vitakruid en tot nu toe geen haaruitval! Durf zelfs te zeggen dat ik alleen maar meer haar heb gekregen 🙌🏻

één jaar geleden

Hier ook. Voor de tweede keer (tweede kindje). Gelukkig weet ik dat het weer over zal gaan. Maar vreselijk irritant is het wel. 🥲

één jaar geleden

Mijn zoontje trok vandaag heel zachtjes aan me haar en liet gelijk los, hele lok met haren in zijn handen😭 en het deed niet eens pijn! Heel mijn vloer ligt ook helemaal onder, en laten we niet praten over het hoofdkussen😭 en de vetheid!!! Echt heel heftig😭

één jaar geleden

Sinds vandaag ook last van. Ik hoopte dat ik het zou ontspringen maar nee.. hele plukken haar verloren vandaag opeens

één jaar geleden

Reactie op aeijk

Hier ook. Voor de tweede keer (tweede kindje). Gelukkig weet ik dat het wee ...
Hier ook zo ja

één jaar geleden

Reactie op puckel

Ik slik sinds de bevalling Silsolutions van Vitakruid en tot nu toe geen ha ...
Ik twijfel er over om dit te halen, werkt het voor meer mensen?☺️

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Ik twijfel er over om dit te halen, werkt het voor meer mensen?☺️
Ik heb dit ook als tip gekregen maar twijfel ook nog

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Ik twijfel er over om dit te halen, werkt het voor meer mensen?☺️
Ik wilde het halen, maar het gaat pas werken na 3 maanden en dan is t al weer over met de haaruitval 🫣

één jaar geleden

Reactie op Mandarijn2020

Ik wilde het halen, maar het gaat pas werken na 3 maanden en dan is t al we ...
Ohhhh ik zou willen dat ik deze tip eerder had gehad. Misschien maar alvast halen voor de volgende, en dan wel oprijd beginnen 😂

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Ik twijfel er over om dit te halen, werkt het voor meer mensen?☺️
Mijn flesje van 500 ml is net leeg. Heeft het geholpen? Mmm niet. Nog steeds veel haaruitval. Het viel mij op dat mijn nagels sneller braken. Dus of ik nog een fles koop weet ik niet🤔

één jaar geleden

Ik ben 2 weken geleden gestart met haarproducten van Champo. Ik krijg nu alweer babyhaartjes bij mijn inhammen. Even een investering maar je hoeft niet 3 maanden te wachten op resultaat

één jaar geleden

Reactie op Mandy_1983

Ik ben 2 weken geleden gestart met haarproducten van Champo. Ik krijg nu al ...
Heb je dat online besteld of in een stenen winkel gekocht? Ik heb even vlug gegoogeld, maar zag niet zo snel waar het te verkrijgen is :-).

één jaar geleden

Ik begin sinds 2 tal weken ook wat meer te verliezen en sinds vorige week heel snel vettig. 🥲 even doorbijten..:

één jaar geleden

Hier ook!

één jaar geleden

Reactie op Mandarijn2020

Heb je dat online besteld of in een stenen winkel gekocht? Ik heb even vlug ...
Online via hun eigen site besteld. Links ik twee weken terug, rechts is vanochtend. Ik kocht het op de gok aan de hand van reviews, maar dat het zo snel zou gaan 💁🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Mandy_1983

Ik ben 2 weken geleden gestart met haarproducten van Champo. Ik krijg nu al ...
Ik zie op de site verschillende soorten shampoo’s. Welke is het precies?

één jaar geleden

Reactie op sisi1711

Ik zie op de site verschillende soorten shampoo’s. Welke is het precies?
Ik heb de Kapha lijn en de pitta growth serum. Serum is het belangrijkste, daar was ik al mee begonnen voor ik ook de shampoo producten had. http://chmpo.refr.cc/mandyplugge met deze link krijg je 20% korting 😊