Al even gezocht of er een topic over was, maar kon ‘m niet vinden🤭
Heb sinds een week echt last van gigantisch haaruitval. Heb al jaren gezond, dik en haar tot m’n middel, maar het is heel snel steeds dunner aan het worden. Met douchen komen er hele bossen uit en met haar uitborstelen ook… Iemand tips?
Oh hier ook zooo veel. Moet na elke keer borstelen mijn borstel leeg halen en door het hele huis liggen nonstop haren.. Ondertussen ook afgebroken haren en inhammen waar je u tegen zegt 😂
Oh het is echt verschrikkelijk! Heb het nu echt al weken. Ik trek er gewoon hele plukken uit... merk ook echt dat mn haar een stuk dunner is 🥺 hopelijk houdt het snel op.
Je kan eventueel rozemarijn water of de rozemarijn olie van Mielle proberen! Gebruik dit zelf al een tijdje en minimaal last gehad van uitval + veel nieuwe haargroei.
Hoor ook veel over silsolutions van vitakruid, zelf geen ervaring mee.
Oh ik voelde me ZO mooi met m’n haar de hele zwangerschap. Echt zo’n heerlijke bos die altijd goed zat en maar 1 keer per week hoefde te wassen. Fantastisch vond ik het!
Nu al vet na een dag,pluis overal op m’n hoofd en alle haren op de grond. Grijs. En die inhammen 😵💫