32 Reacties

3 jaar geleden

Geen tips. Wel hetzelfde 😂😂. Dacht laatst ik word kaal maar zover zal het wel niet komen haha

3 jaar geleden

Dat is ontzwangeren :( je kunt er vrijweinig aan doen. Ik heb er ook een enorme last van 4 maanden verder :(.

3 jaar geleden

Vervelend he? Ik heb het ook helaas. Plus ook veel grijze haren erbij gekregen😅

3 jaar geleden

Ook geen tips, wel herkenning helaas 😂 had al weinig haar dus bang dat er niet veel overblijft

3 jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Vervelend he? Ik heb het ook helaas. Plus ook veel grijze haren erbij gekre ...
Zo ik ook ja!!! 😅 👵🏼

3 jaar geleden

Oh hier ook zooo veel. Moet na elke keer borstelen mijn borstel leeg halen en door het hele huis liggen nonstop haren.. Ondertussen ook afgebroken haren en inhammen waar je u tegen zegt 😂

3 jaar geleden

Ik had het bij mn eerste zwangerschap ook, en nu weer. Komt wel weer terug gelukkig 🙈

3 jaar geleden

Hier ook… ik was en borstel m’n haren iets minder dan voorheen, maar geen idee of dat helpt of meer uitstel is 😬

3 jaar geleden

Mijn hoofdhuid jeukt ook, herkenbaar?

3 jaar geleden

Hier ook! Iemand enig idee hoe lang de haaruitval aanhoudt? M’n haarlijn begint steeds meer op die van m’n vader te lijken 😅

3 jaar geleden

Mijn haar heeft ook veel roos en is super vettig

3 jaar geleden

Hier ook sinds een week! M'n zoontje is 15 weken en haal nu echt hele bossen eruit!😵‍💫 Onder de douche, na het haren kammen schrik ik me kapot!!

3 jaar geleden

Oh het is echt verschrikkelijk! Heb het nu echt al weken. Ik trek er gewoon hele plukken uit... merk ook echt dat mn haar een stuk dunner is 🥺 hopelijk houdt het snel op.

3 jaar geleden

Reactie op prinsesnarry

Mijn haar heeft ook veel roos en is super vettig
Mijn haar is ook heel vet. Toen ik zwanger was kon ik het makkelijk maar 1x in de week wassen. Nu moet het echt om de dag! Zo vet!

3 jaar geleden

Je kan eventueel rozemarijn water of de rozemarijn olie van Mielle proberen! Gebruik dit zelf al een tijdje en minimaal last gehad van uitval + veel nieuwe haargroei. Hoor ook veel over silsolutions van vitakruid, zelf geen ervaring mee.

3 jaar geleden

Reactie op LoisMdeJong

Je kan eventueel rozemarijn water of de rozemarijn olie van Mielle proberen ...
Hier had ik eerst wél haar zitten.. Ik heb vaker gehoord over rozemarijn, denk dat ik het ook maar uit ga proberen..

3 jaar geleden

Reactie op LoisMdeJong

Je kan eventueel rozemarijn water of de rozemarijn olie van Mielle proberen ...
Ik slik de silsolution nu een maandje. Merk nog niet veel verschil, maar ik hou nog even vol🥴

3 jaar geleden

Oh ik voelde me ZO mooi met m’n haar de hele zwangerschap. Echt zo’n heerlijke bos die altijd goed zat en maar 1 keer per week hoefde te wassen. Fantastisch vond ik het! Nu al vet na een dag,pluis overal op m’n hoofd en alle haren op de grond. Grijs. En die inhammen 😵‍💫

3 jaar geleden

Reactie op Romy2107

Hier had ik eerst wél haar zitten.. Ik heb vaker gehoord over rozemarijn, d ...
Bij mij is op deze plekken door de Mielle olie nieuw haargroei ontstaan :)

3 jaar geleden

Priorin slikken! Kun je bij t Kruidvat halen.