18 Reacties

茅茅n jaar geleden

Niet meer, m鈥檔 dochter weigert het in alle mogelijke manieren馃槀 Maar als ik het gaf, was het 120 of 150.

茅茅n jaar geleden

Ik volg! 馃槂

茅茅n jaar geleden

Bij mijn oudste na een jaar ook overgegaan van kv naar koemelk. We deden dan dezelfde hoeveelheid wat hij ook aan kv kreeg 's morgens en 's avonds ca 180ml. Inderdaad in dezelfde fles met speen. Opwarmen kan gewoon in de magnetron.. beetje lauw/warm.

茅茅n jaar geleden

Ik heb het vanaf 1 jaar niet meer verwarmd en in een open beker gegeven. Twee keer 150 ml of gewoon op gevoel. Hier was de oudste vrij snel klaar met zn avond melk. En in ochtend gaf ik open beker bij de boterham.

茅茅n jaar geleden

We zijn net een paar dagen over op magere melk ipv kunstvoeding. 150ml melk uit de koelkast doen we 45 seconden in de magnetron. In de ochtend en in de avond krijgt hij nu een fles warme melk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op PJBG

Bij mijn oudste na een jaar ook overgegaan van kv naar koemelk. We deden d ...
Top, thanks! Hoe lang de je dan opwarm in de magnetron? 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bloempie24

We zijn net een paar dagen over op magere melk ipv kunstvoeding. 150ml melk ...
Dankjewel 馃槃

茅茅n jaar geleden

Ik ben benieuwd waarom sommige moeders kiezen voor magere melk, andere voor half volle en weer andere moeders geven volle melk. Kan iemand haar keuze uitleggen? Volgens mij word bij t cb half volle aangegeven. Wat is de reden om voor magere of volle melk te kiezen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lisette010

Ik ben benieuwd waarom sommige moeders kiezen voor magere melk, andere voor ...
In overleg met het cb geven we magere melk. Anders waren we ook voor halfvolle gegaan. Ons zoontje is al 13,5 kilo en krijgt toch echt niks teveel te eten. Magere melk vonden ze daarom voor hem de beste optie.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lisette010

Ik ben benieuwd waarom sommige moeders kiezen voor magere melk, andere voor ...
Wij drinken zelf thuis volle melk. CB zei eerst ook halfvolle. Toen vroeg ik waarom dat was en dat ik overal andere dingen lees. Haar antwoord was dat ze dit zeggen omdat dat het advies van Voedingscentrum is. Maar zegt ze jullie kindje moet met jullie mee gaan eten, dus dan kun je prima volle melk geven. Zelf vond ze dat ook lekkerder zei ze馃槀

茅茅n jaar geleden

Om te oefenen geef ik gewoon een laagje volle melk in een 360 graden beker tijdens ontbijt en lunch. Ze vind het prima, maar drinkt nog niet zoveel ongeveer 50cc per keer dus geef er nog een flesje borstvoeding naast om aan te vullen. Savonds krijgt ze volle yoghurt na het eten en dan krijgt ze voor dat ze naar bed gaat ook nog een flesje hoeveel ze wilt. (borstvoeding)

茅茅n jaar geleden

Om te wennen hebben wij eerst de kunstvoeding met water met halfvolle melk gemengd. Steeds meer halfvolle melk minder kunstvoeding. Daarna hebben we alleen halfvolle melk een paar dagen in zijn fles opgewarmd en gegeven. Nu krijgt hij de melk in een 360 graden munchkin beker (3/4 vol) die we ook even opwarmen zodat het echte koude eraf is. Dit krijgt hij bij het ontbijt en lunch maar drinkt het niet leeg. Voor het naar bed gaan krijgt hij momenteel nog een fles van 120 kunstvoeding

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hetiswathetis

Om te wennen hebben wij eerst de kunstvoeding met water met halfvolle melk ...
Wij warmen de melk even een beetje op in de magnetron in 1 minuut op 600 watt

茅茅n jaar geleden

In de ochtend meestal 180 cc, 40 sec op 700 watt en avond bied ik ook 180 aan maar vaak drinkt hij er maar 120 van ofzo. In de middag bij de lunch krijgt hij een klein glaasje met koude melk, zo went hij ook daaraan. 馃グ Succes!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Noom92

In de ochtend meestal 180 cc, 40 sec op 700 watt en avond bied ik ook 180 a ...
Dankjewel! 馃グ馃馃徑馃檹馃徑

茅茅n jaar geleden

Reactie op PJBG

Bij mijn oudste na een jaar ook overgegaan van kv naar koemelk. We deden d ...
Maar je geeft alleen melk en geen kunstvoeding er meer in? Of doe je in plaats van water nu melk en dan nog met kunstvoeding

茅茅n jaar geleden

Halfvolle melk niet goed minder voedingsstoffen beter met volle melk.

茅茅n jaar geleden

Die van mij drinkt nog niet zo goed uit een beker. Ik warm het 30 seconden op 600 watt op in de magnetron. Ik probeer steeds korter op te warmen zodat ze aan wat kouder gaat wennen. Ik geef het in de ochtend, middag en avond. In de ochtend 150 ml, in de middag 100ml in de avond 150ml.