6 Reacties
2 jaar geleden
Jup! 3 weken terug. Weinig drinken door kleine blaasjes in de mond. Blaasjes op de handen, rug, voetjes. Gingen na 2/3 dagen open. We hebben regelmatig paracetamol gegeven en verkoelende cr猫me opgesmeerd na het douchen. Regelmatig water/melk aanbieden en niet teveel zorgen maken over vast voedsel.
2 jaar geleden
Yes, zowel bij mijn dochter toen als bij mezelf. Zij had er een stuk minder last van, was 1 dag hangerig maar dat was het. Ik heb er zelf wel dik een week last van gehad 馃槄
2 jaar geleden
Reactie op j.cf19302
Ahh馃槱 bij mijn zoontje op de opvang heerst het. Denk dat hij het ook heeft ...
https://www.thuisarts.nl/hand-voet-mondziekte/mijn-kind-heeft-hand-voet-mondziekte
Om je vraag te beantwoorden wat je nu moet doen 馃槉 dit is een betrouwbare site.
2 jaar geleden
Jep hier net doorheen. Vreselijke nachten gehad, stuk of 4 nachten echt dramaaa. Pcm deed niks. Bilnaad vol met blaasjes. Rond de mond, handen, Voeten allemaal blaasjes. Overal vlekjes. Koorts. Oudste overgeven en hoofdpijn. Allebei last van de buik Gelukkig dronk hij wel nog goed. Ikzelf alleen last van mijn keel en hoofdpijn. Partner zit nu onder de vlekken en blaasjes.
2 jaar geleden
Yes toen onze zoon 3 maanden oud was heefr die in het ziekenhuis gelegen hier voor hij willen niet meer eten het was zo drama en toen die uit het ziekhuis kwam had ik her zelf gekregen door hem nou het is geen pretje ik heb echt ziten huilen en ook om het feit dat ons kleine mannetje er veel pijn heeft geleden