25 Reacties

MOD

茅茅n jaar geleden

Hoi, Ik heb de Elvie curve en ben er heel blij mee! 馃檲

茅茅n jaar geleden

Ik heb de handkolf van Medela, bevalt goed! Makkelijk in gebruik en ik heb er een goede opbrengst mee.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sumya

Hoi, Ik heb de Elvie curve en ben er heel blij mee! 馃檲
Hoe gebruik je deze???

茅茅n jaar geleden

Ook de Medela handkolf hier, heel tevreden mee. Bij m鈥檔 eerste kind ook jaar mee gekolfd en nu weer af en toe!

茅茅n jaar geleden

Dank jullie wel! Zat zelf inderdaad ook naar de Medela te kijken. Vraagje nog daarover: er wordt standaard een 24 mm borstschild bij geleverd, maar passen daar ook eventueel andere maten op? (Ik moet nog even uitzoeken welke maat ik nodig heb)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sumya

Hoi, Ik heb de Elvie curve en ben er heel blij mee! 馃檲
Die was ik nog niet tegen gekomen! Dank je wel, ga ik eens bekijken 馃き

MOD

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meidenmama89

Hoe gebruik je deze???
Je zet de achterkant op je borst en je tepel komt er dan in, door om de siliconen voorkant te drukken zuigt het aan. En dan je hemd erover en klaar馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sumya

Je zet de achterkant op je borst en je tepel komt er dan in, door om de sil ...
En dan hoeft je kindje niet aan je andere borst te drinken??? Hoeveel komt er dan uit? Een hele voeding? Of zijn je borsten echt leeg?

MOD

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meidenmama89

En dan hoeft je kindje niet aan je andere borst te drinken??? Hoeveel komt ...
Ik doe het soms na het voeden, want ze krijgt kv erbij. En soms als ik de borst oversla. Ene keer kolf ik 30ml en de andere keer 90ml. Het is wel even vogelen maar ik vond het ideaal馃檲

茅茅n jaar geleden

Ik heb de Medela handkolf en elke schild past erop! Ik heb de 27mm schild erbij:)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sumya

Ik doe het soms na het voeden, want ze krijgt kv erbij. En soms als ik de b ...
Oh dat klinkt top!!! De elektrische is namelijk zo duur!!! En ik ben opzoek naar iets wat ik mee kan nemen als ik op pad ga zonder stuwing te krijgen , ha ha ik ga hem dan bestellen hihi , thnx hier heb ik echt wat aan 馃グ馃憤馃徎馃憡馃徎

MOD

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meidenmama89

Oh dat klinkt top!!! De elektrische is namelijk zo duur!!! En ik ben opzoek ...
De elektrische had ik vorig jaar met mijn zoontje, moet je eerlijk bekennen dat ik de zuigkracht niet denderend vond voor dat bedrag. Laat je even weten wat je ervan vindt? 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sumya

De elektrische had ik vorig jaar met mijn zoontje, moet je eerlijk bekennen ...
Oh echt! Dat is dan super zonde!!! Ja is goed ! Duurt waarschijnlijk wel een weekje ofzo, moet hem nog even bestellen haha

MOD

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meidenmama89

Oh echt! Dat is dan super zonde!!! Ja is goed ! Duurt waarschijnlijk wel ee ...
Ik vond het ook zonde idd! Bij bol.com heb ik hem besteld, volgende dag in huis馃槆 succes iig! Ben benieuwd.

茅茅n jaar geleden

Ik bestel hem hij baby park, daar is hij in de aanbieding 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sumya

Ik vond het ook zonde idd! Bij bol.com heb ik hem besteld, volgende dag in ...
Gebruik je er 1 of 2???

MOD

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meidenmama89

Gebruik je er 1 of 2???
Gewoon 1 hoor!

茅茅n jaar geleden

Ik heb de handkolf van medela van de kruidvat. Nog maar 1x gebruikt om te proberen, ik kreeg in 5 minuten bijna 50 ml, echt een topding ! Ik dacht lijkt me onhandig omdat iedereen elektrisch gebruikt, maar het valt me niet tegen

茅茅n jaar geleden

Ik ben zeer enthousiast over Medela Harmony. De vijf dagen dat ik met onze dochter in het ziekenhuis was, gebruikte ik de Medela Symphony om borstvoeding op gang te krijgen. Ik vond kolven echt verschrikkelijk. Thuis moest ik fulltime blijven kolven, terwijl ik alleen de Harmony had gekocht. Ik zag er enorm tegenop vanwege de ervaring met de Symphony. Maar nee, helemaal prima. Het is een vriendelijke kolf, je kunt ermee lopen en je pompt zo hard je zelf wil. Je krijgt er ietwat lamme handen van, maar je krijgt er voeding voor terug 馃憤

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sumya

Gewoon 1 hoor!
Hij is binnen! Morgen ochtend even testen als m'n boob vol zit hihihi,