Hi mama's to be, sinds deze week heb ik opeens veel last van hartkloppingen. Ik las dat dat veel voorkomend is tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 33 weken en heb er echter tot deze week helemaal geen last van gehad, maar nu dus opeens wel. Het is ook niet perse na inspanning, ik heb het ook als ik op de bank zit. Het wordt naar mijn idee ook erger na het eten en het houdt soms best lang aan.
Zijn er mensen die dit herkennen? Zal ik vk of de dokter moeten bellen als het aanhoudt?
Herkenbaar, ook al weken. Ben verder super gezond en fit, maar krijg al weken soms voor m’n gevoel uit het niets dat m’n hart bonst. Met rustig uitademen hoor ik dan zelfs m’n hartslag door m’n uitademing heen 😅
Ja heel herkenbaar! Je hart moet harder werken, je longen hebben minder ruimte en er zijn ook hormonen die voor hartkloppingen kunnen zorgen. Ik vind het een vervelend gevoel dus probeer mezelf echt af te leiden als k het heb
Ja heel herkenbaar! Je hart moet harder werken, je longen hebben minder rui ...
Ik vind het inderdaad ook een naar gevoel en soms ook wat beangstigend, maar door er zo op te letten wordt het erger lijkt het wel. Gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen
Wanneer heb je controle? Zou het wel in de gaten houden en anders je bloedd ...
Ik had afgelopen donderdag nog een controle en toen was mijn bloeddruk nog prima. Had er die dag voor het eerst echt last van dus was wel blij dat het niet mn bloeddruk was.
Heb je toevallig iets gegeten met veel suiker? Ik heb namelijk ook wel eens hartkloppingen, vaak na weinig gegeten te hebben en daarna iets met veel suikers.
Heb je toevallig iets gegeten met veel suiker? Ik heb namelijk ook wel eens ...
Daar begon het wel mee, want ik ontbijt eigenlijk nooit met zoet op brood en dat had ik die dag wel gedaan. Maar dan nog zou ik er toch niet uren later nog last van moeten hebben of kan dat wel?
Ik heb dit weekend helemaal niets gepland en heb er vandaag helemaal geen last van gehad dus ik denk dat het misschien ook wel komt door een te drukke week met veel stress op werk. Zou dat kunnen? Mn activity tracker geeft ook aan dat m'n stresslevel deze week een stuk hoger was.