24 Reacties

3 jaar geleden

Nu 2 zwitsel bij trekpleister voor 9 euro. Dat is geen 1+1 maar komt volgens mij redelijk in de buurt! Tip: iedere week even kijken op voordeelmuis.nl

3 jaar geleden

Jawel komt wel eens vaker voor die actie. En soms heb je zelfs een goede aanbieding als je een hoop koopt

3 jaar geleden

Ik heb laatst zwitsal gekocht via amazon! 30pakjes voor 30 euro dacht ik zo.

3 jaar geleden

Zwitsal is vaak in de aanbieding. Heel vaak 2de halve prijs maar als je de folders goed in de gaten houd kan je het zeker met 1+1 gratis kopen.

3 jaar geleden

Nu bij Kruidvat! Gratis levering.

3 jaar geleden

Ja heel vaak hoor! Etos, kruidvat, ik koop het ook weleens, maar voor de novemberbaby wacht ik. Nog even anders wordt het alleen maar oud! Ik had vorige keer zoveel ingeslagen + gekregen dat ik gewoon niet door de voorraad heen kom! Z'n lijfje is heel klein dus je hebt bijna niks nodig ♡

3 jaar geleden

Reactie op Meidenmama89

Ja heel vaak hoor! Etos, kruidvat, ik koop het ook weleens, maar voor de n ...
Dit had ik even nodig, Thanks! Ik wilde alles al weer groots inkopen, maar dat laat ik maar. Nu twijfel ik ook al aan de mega pakken billendoekjes. Ergens denk ik: gewoon kopen! Aan de andere kant: waar laat je het? En het kan alleen maar oud worden. Dus misschien dat ik alle ‘verzorging’ gewoon maar eventjes laat.

3 jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Nu bij Kruidvat! Gratis levering.
Ja dit is dus heel verleidelijk! Maar wil van alles één item. Ook om te kijken of mijn baby er goed op zal reageren

3 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaarlottex

Dit had ik even nodig, Thanks! Ik wilde alles al weer groots inkopen, maar ...
Ik zou idd ook geen billendoekjes kopen. Ze drogen alleen maar uit. En ze zijn ook vaak in de aanbieding. Zelf heb ik eerst 10 verschillende soorten getest tot ik wist welke ik vaker gebruik. Sommige kindjes krijgen uitslag van sommige doekjes. (Mijn dochter heeft hier nooit last van gehad maar het zou zonde zijn al heb je een mega voorraad doekjes en je kan ze niet meer gebruiken ivm allergie) Btw ze zijn ook heel vaak in de aanbieding. Ik heb nog nooit gehad dat ik het voor de "volle" prijs heb gekocht. Het enige wat ik koop qua mega deal zijn luiers. Die vergaan niet 🤗👍🏻

3 jaar geleden

Wij zijn van Zwitsal overgestapt naar dit. Ruikt echt nagenoeg hetzelfde alleen is veeeel goedkoper :)

3 jaar geleden

Bij het Kruidvat hebben ze vaak Zwitsal producten in de aanbieding en op bol.com kan je ook wel eens mooie aanbiedingen vinden

3 jaar geleden

Van zwitsal hebben ze ook flesjes met een pompfunctie vind ik echt heel fijn werken!

3 jaar geleden

Reactie op Lieke11

Van zwitsal hebben ze ook flesjes met een pompfunctie vind ik echt heel fij ...
Zag dat ze daar ook weer navulverpakkingen voor hebben.. heel handig 😁

3 jaar geleden

Volgens mij zijn er wel regelmatig acties van zwitsal.. dat is ook altijd het moment dat ik weer spul ga inslaan 😅

3 jaar geleden

Hier ook 2 Zwitsalfans maar allebei mijn kinderen konden het niet hebben ivm zeer gevoelige huid…. 😉 Als je van alles wat je wil er 1 hebt, daar doe je maaaaaanden mee en er is altijd wel ergens een 1+1.

3 jaar geleden

Billendoekjes als je eenmaal een pakje gehad hebt kan je die best groot inkopen hoor. Wij kopen hele grote dozen met 12 of meer pakjes en die zijn prima, ook als je het laatste pakje pakt (toevallig wel naif ipv Zwitsal, maar neem aan dat dat niet uitmaakt)

3 jaar geleden

Regelmatig acties inderdaad maar niet teveel inslaan! Mijn ervaring is dat je met een baby in het begin maar minimaal verbruikt aan verzorgingsproducten.. kleine lijfjes plus ze gaan niet zo vaak in bad vanwege hun gevoelige huidje.

3 jaar geleden

Ik zie de kruidvatfolder van volgende week 1+1 op zwitsal :)

3 jaar geleden

Reactie op ElianneDaMi

Ik zie de kruidvatfolder van volgende week 1+1 op zwitsal :)
Topper, Thanks!!