8 Reacties

15 dagen geleden

Ik zou zeker ors zakjes gaan halen bij de apotheek dit gaat de uitdroging tgv de diarree tegen en zorgt er voor dat het lichaam meer vocht op neemt en daarbij enterol combineren dit brengt de darmflora weer naar een normalere textuur dit is wat wij standaard doen bij diarree bij ons dochtertje. Ik weet niet of de enterol vrij te verkrijgen is anders kan je ook tasectan voor kinderen gebruiken

15 dagen geleden

Of Tiorfix dat gebruikten wij ook wel en dat ik ook vrij te verkrijgen

15 dagen geleden

Reactie op JoyPixX

Ik zou zeker ors zakjes gaan halen bij de apotheek dit gaat de uitdroging ...
dan bedoel je niet de ors die je bij de drogist kan halen? wij hebben nu die van de kruidvat met sinasappel smaak. Die gaat er redelijk goed in.

15 dagen geleden

Reactie op Yessicamsterdam

dan bedoel je niet de ors die je bij de drogist kan halen? wij hebben nu di ...
Jawel die is ook goed

15 dagen geleden

Reactie op Yessicamsterdam

dan bedoel je niet de ors die je bij de drogist kan halen? wij hebben nu di ...
Ik wist niet dat je die bij een drogist ook kon krijgen 🙈

13 dagen geleden

Reactie op JoyPixX

Of Tiorfix dat gebruikten wij ook wel en dat ik ook vrij te verkrijgen
Dit is alleen in België te krijgen zonder recept, in Nederland niet. Onze dochter heeft het twee weken terug gehad de buikgriep en had 7 dagen lang continu diarree. Elk halfuur spuitluiers, het ziekenhuis zei dat we alleen ORS konden geven maar juist niks tegen diarree. De darmen willen iets uit het lijfje hebben en diarree remmers houdt de bacterie juist binnen, niet geven dus!! Vooral veel drinken blijven aanbieden. Het gaat vanzelf over.

13 dagen geleden

Reactie op Mommytobe_22

Dit is alleen in België te krijgen zonder recept, in Nederland niet. Onze d ...
Gisteren had hij voor het eerst maar 1 keer gepoept (een beetje) en dat was redelijk goed. Vandaag helemaal niet gepoept. Ben benieuwd morgen. In het ziekenhuis zeiden ze dat je eigenlijk niet teveel O.r.s. kunt geven.

13 dagen geleden

Reactie op Mommytobe_22

Dit is alleen in België te krijgen zonder recept, in Nederland niet. Onze d ...
Wist ik niet, dankje voor de info