18 Reacties
2 jaar geleden
Ja is altijd zo met geel plastiek heel vervelend, je hebt bibs speen nr 3 die een dikke bol hebben, mijn dochter weigerde eerst ook, toch doorgezet en uiteindelijk aanvaarde ze het toch en nu loop ik rond met drie speentjes en wissel paar keer per dag/week zodat ze niet meer zwellen
2 jaar geleden
Snachts in haar slaap wisselen ?
Met mijn oudste zoon ( 2 jaar) heb ik het zelfde probleem, hij wil ook geen andere speen niet eens een ander kleurtje..
Dus is bestel nu elke keer zelfde kleur. En dan in de nacht wissel ik ze om.
als ik het overdag zou doe, wil hij hem ook niet.. zegt tie gewoon bah vies.
2 jaar geleden
Reactie op Manu26
Snachts in haar slaap wisselen ?
Met mijn oudste zoon ( 2 jaar) heb ik h ...
'Snachts wisselen is wellicht een idee! Dat ga ik proberen! Het is echt drama. Hij is nu 9 maanden, sabbelt er half op en laat m zo uit z'n mond vallen 🥲
2 jaar geleden
Reactie op yazzzz123
Ja is altijd zo met geel plastiek heel vervelend, je hebt bibs speen nr 3 d ...
Ja die 3 heb ik ook overwogen alleen die is helemaal in zijn geheel dikker. Is dat dan niet slecht voor de stand van zijn mond?
2 jaar geleden
Elke maand ongeveer wisselen we van speen en dan is die oude ook bijna dubbel zo groot als de nieuwe. 😁😅 Eerste keer dacht ik dat ik verkeerde had gekocht.
Ik wissel gewoon en geef geen andere opties. Paar keren duwt hij die uit zijn mond, maar dan geeft hij het op en blijft hij ermee spelen en dan goedgekeurd. 😁
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie850922
Elke maand ongeveer wisselen we van speen en dan is die oude ook bijna dubb ...
Nou dat dacht ik dus ook! Ik dacht opeens huh?? Hebben ze dit model niet meer? 😅
2 jaar geleden
Let je wel op de maat? We hebben maat 1 en maat 2. Denk het wel hoor zo te horen, maar even dubbel checken!
2 jaar geleden
Reactie op Chaaaaaarlottex
Let je wel op de maat? We hebben maat 1 en maat 2. Denk het wel hoor zo te ...
Jaa zeker ! Ik overweeg nu dus maat 3 te bestellen.. omdat die dus van zichzelf al dikker is..
2 jaar geleden
Reactie op aeijk
Precies wat ik ook dacht. Even door zure appel heen, maar dan ben je er ook ...
Waarom zou ik er nu al mee stoppen? Hij is 9 maanden en duimt niet. Dat wil ik graag zo houden. Een speentje kunnen we straks aan de spenenfee meegeven, een duim niet 😊
2 jaar geleden
Reactie op Dadayla
Waarom zou hij gaan duimen? Heeft mijn dochter ook niet gedaan nadat haar s ...
Bij onze twee meiden nooit een probleem geweest! Netjes aan de spenenfee meegegeven en wat voor terug gekregen😊. Zo doet ieder het op z'n eigen manier denk ik 😊