13 Reacties

5 maanden geleden

Fase... hier ook zo laat m spelen tot hij om kiept🤣

5 maanden geleden

Hebben jullie een vast ritueel? En hoe gaat het overdag qua slaapjes?

5 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ben er nu wel achter dat het enkel bij mij is. Als papa haar op bed legt dan slaapt ze binnen 45min,bij mij vertikt ze het...

5 maanden geleden

Reactie op daantjel

Hebben jullie een vast ritueel? En hoe gaat het overdag qua slaapjes?
Overdag half 12 erin en slaapt gemiddeld 2.5 uur en dan doe ik hem er 5 uur later weer in soms een strijd soms gelijk slapen

5 maanden geleden

Reactie op Englo

Hier hetzelfde. Ben er nu wel achter dat het enkel bij mij is. Als papa haa ...
Same here! Ik ben soms anderhalf uur bezig. Hysterisch als ik wegloop. Eindigt vaak in dat ik haar in slaap wieg. Bij haar vader gaat ze meteen slapen. Ik doe haar dus ook alleen nog maar naar bed als hij er niet is. Ik denk dat ik iets verkeerd, maar wat…

5 maanden geleden

Heb je oxytocine als weeën opwekker gehad? ❤️‍🩹

5 maanden geleden

Reactie op Floortje vB

Just curious en off topic; kan dat na 1,5 jaar nog steeds iets zijn wat een rol kan spelen? Bij beide kinderen heb ik weeënopwekkers gehad (langdurig gebroken vliezen en meconium houdend vruchtwater). De oudste is een hele slechte slaper geweest tot +/- 3 jaar, de jongste slaapt als een zonnetje. Zou een interessant iets zijn als dat nog een rol gespeeld heeft bij het slechte slapen van m’n dochter. Behalve een voorspelbare avondritueel heb ik weinig tips helaas. Misschien letten op de voeding dat er geen ‘suikers’ gegeten worden voor het slapen gaan.

5 maanden geleden

Reactie op Miri2

Same here! Ik ben soms anderhalf uur bezig. Hysterisch als ik wegloop. Eind ...
Ik denk dat ze van ons profiteren omdat we misschien eerder toegeven,en dat weten ze donders goed 😅 Papa is wat consequenter wat dat betreft haha.

5 maanden geleden

Reactie op Floortje vB

Nee

5 maanden geleden

Reactie op Mandarijn2020

Just curious en off topic; kan dat na 1,5 jaar nog steeds iets zijn wat een ...
Dag Mandarijntje, ja dat kan zeker. Sommige kindjes / moeders hebben meer last van de oxytocine dan anderen, en als ze er last van hebben gaat het helaas zelden over zonder de boel te ontstoren. Misschien dat het boekje “Oxytocine, knuffelhormoon met kartelrand” van Arjen Pasma goed is om te lezen. Als je jezelf en / of je kindje hierin herkent, kun je met de handvatten in het boek een goede homeopaat vinden ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Sprutsje

Slim ga ik ook si proberen

4 maanden geleden

Reactie op Sprutsje

Hahahahahaha 🤣🤣 heerlijke tip.