11 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat het niet meer goed komt.. 🫢🙈

3 jaar geleden

Te hoog toerental en niet het juiste wasmiddel... Denk ook dat het niet meer goed komt :(

3 jaar geleden

Nee helaas dit komt niet meer goed. Heb ik (lees: mijn vriend) ook al een paar keer gehad met een paar wollen kleertjes. Zonde he :(

3 jaar geleden

Zoals ik dacht, huilen 😓😅 Naja het is niet anders…… dank

3 jaar geleden

Je vriend mag een nieuw jasje kopen 😜

3 jaar geleden

Met conditioner van hand wassen misschien wordt het dan wel weer zacht. Groter wordt het niet meer... Wellicht past ie dan nog voor een andere pasgeboren baby. Jammer zeg! Bij mijn zoontje waren we een rood engel jasje kwijtgeraakt tijdens vakantie. Toen we erachter kwamen waren we al 2 uur verder gereden. Ik baal er nog steeds, ze zijn zo mooi!

3 jaar geleden

Stomm hoop dat je al bijna aan een nieuwe maat toe was 🥲😡

3 jaar geleden

Reactie op Duc_je

Je vriend mag een nieuw jasje kopen 😜
Haha wilde die ook doen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Roslyn

Met conditioner van hand wassen misschien wordt het dan wel weer zacht. Gro ...
Oh wat zonde ook! 🥺 Ik ga dat in elk geval proberen. We bewaren hem zowieso voor baby nr 2 die past dan goed als newborn.

3 jaar geleden

Reactie op nataliaa

Stomm hoop dat je al bijna aan een nieuwe maat toe was 🥲😡
Hij paste nog mooi, hadden er denk de zomer nog mee door kunnen komen. 😪 ga nu een goedkoper zomer jasje kopen en tegen de herfst een nieuwe van Engel

3 jaar geleden

Zoals het jasje ooit was, wordt het niet meer. Je kan wel met azijn proberen de vezel te versoepelen. Dit heb ik met mijn gekrompen wollen trui gedaan en het werd echt beter. https://www.cleanipedia.com/nl/kleding-verzorgen/Gekrompen-kleding-herstellen-doe-je-zo.html