Goedemorgen,
Mijn vriend en ik hebben na de feestdagen besloten om voor een tweede kindje te gaan.
In november 2022 ben ik bevallen van ons zoontje.. waarvan ik 4 dagen voor NOD al een positieve knal test had. Ik heb borstvoeding gegeven waarmee ik in juni gestopt ben. Daarna altijd zeer regelmatig mijn menstruaties gekregen (ik kon er de klok op gelijk zetten) met een cyclus van 27 dagen.
Nou zit ik met het volgende: afgelopen donderdag verwachtte ik mijn menstruatie. De dag ervoor flink krampen gehad, waardoor ik wist dat het eraan zat te komen. Donderdag: geen menstruatie,.. alleen zeer lichte roze “draadjes” bij het afvegen door de afscheiding. Vrijdag: geen menstruatie,.. ook op deze dag alleen wat roze draadjes bij het afvegen door de afscheiding.. 1x gehad met afvegen dat het iets helderder rood was.. vanmorgen opgestaan.. nu niks meer… sinds donderdag ook geen menstruatiekrampen meer. Gisteren een test 2v5 gedaan.. hartstikke negatief (in vruchtbare week om de dag seks gehad)..
Iemand hier ervaring mee of enig idee wat dit zou kunnen zijn? Wordt er zo onzeker van.. heb na mijn vorige zwangerschap geen pil meer geslikt. Spiraaltje heb ik in januari 2023 laten zetten, maar een maand later eruit laten halen omdat ik er niet goed op reageerde (erna ook nog controles gehad en alles zag er goed uit, ook veel eitjes te zien om de inwendige echo)…
Hopelijk snel meer duidelijkheid… 🥹
ik ben normaal ook heel regelmatig 27/28dg, maar laatste cyclus opeens 35dg. je eisprong kan zomaar eens later zijn. ik denk dat je eisprong later was en dat je of te vroeg bent met testen of gewoon over een paar dagen ontsteld wordt
Had ik laatst ook! Iets van 10 dagen te laat. Op de laatste dag dacht ik nou, laat me maar toch een test halen. Test gehaald, toen ik thuiskwam was ik blijkbaar ongesteld geworden. Suuuper vreemd.