10 Reacties
één jaar geleden
Hi!
Alsof je het over onze dochter schrijft..
Wij hebben helaas precies hetzelfde en weten ook echt niet wat we moeten doen. Slaapt jullie dochter overdag 1 of 2 keer?
één jaar geleden
Reactie op bvdwX
1 keer. Ze doet dan een dutje van ongeveer 2/2,5 uur. Bij jullie?
Jaa bij ons nu ook, hoewel we ook weer geprobeerd hebben om er twee te doen. Maar dat heeft ook geen effect…
één jaar geleden
Wij zijn ook ten einde raad. Onze zoon slaapt al 9 weken ineens niet meer door en het naar bed brengen is dramatisch. Krijsen, knuffel en speen uit bed gooien...
In de nacht wordt hij ongeveer 3 keer wakker en is dan heel moeilijk in slaap te krijgen.
We leggen hem soms maar tussen ons in zodat wij ook een beetje kunnen slapen want anders houden we het niet vol.
Vorige week ging het 1 nacht iets beter maar daar bleef het bij haha.
Heb het idee dat hij alles achter elkaar krijgt. Slaapregressie, sprongetje en doorkomende kiezen.
Hopelijk gaat het binnenkort weer beter.. en hopelijk bij jullie ook!
Hou vol mama ♡
één jaar geleden
Reactie op AmandaRichardson
Wij zijn ook ten einde raad. Onze zoon slaapt al 9 weken ineens niet meer d ...
Dit is zo herkenbaar. Ik zit er zelf ook helemaal doorheen. We proberen wel om haar tussen ons in te leggen, maar ze valt dan nooit in slaap.
Ik ben nu heel veel aan het wiegen en ondertussen oordopjes in met luisterboeken. Om het dragelijk te houden.
één jaar geleden
Reactie op Muk123
Dit is zo herkenbaar. Ik zit er zelf ook helemaal doorheen. We proberen wel ...
Hoe is het ondertussen bij jou? Mijn zoontje heeft vannacht doorgeslapen in zijn eigen bed. Hopelijk houdt hij dit vol😊
één jaar geleden
Reactie op AmandaRichardson
Hoe is het ondertussen bij jou? Mijn zoontje heeft vannacht doorgeslapen in ...
Hier ook iets beter. In de tussentijd ook 1 keer door kunnen slapen. Andere nachten gelukkig redelijk snel in slaap na een flesje of het wiegen.
Er is nu alleen een hoestje en een volle neus, dus maak me weer klaar voor de komende nachten 🙈
Altijd wel weer wat met ze 😂
één jaar geleden
Reactie op Muk123
Hier ook iets beter. In de tussentijd ook 1 keer door kunnen slapen. Andere ...
Hier vannacht weer drama haha. Zoals je zegt: altijd wel weer wat met ze 😂