8 Reacties

2 maanden geleden

Meestal doen ze dan idd wel een traktatie aan de kindjes geven

2 maanden geleden

Ik werk zelf op de opvang dus ik weet hoe leuk het is om iets te krijgen als kinderen doorgaan naar de volgende groep maar het is zeker niet 'verplicht'. Sommige doen het wel en sommige dus niet. Persoonlijke dingen zoals een handgeschreven kaartje (voor elke pm'er) zijn al super leuk. Ik heb vaak chocolade, gepersonaliseerde mokken/theeglazen, snoepjes, rituals pakket, kaarsen, koekjes, sleutelhangers, cadeaubonnen, lekkere douchegels, zelfgemaakte tekeningen/knutsels met foto van het kind (als aandenken) gekregen en waarschijnlijk nog meer maar dit is het meeste blijven hangen.

2 maanden geleden

Reactie op RobinB122

Meestal doen ze dan idd wel een traktatie aan de kindjes geven
Ja nee dat sowieso, die geven we een “luchtballon” (bakje, rietje, ballon erop en traktatie erin) omdat mijn zoontje daar helemaal weg van is haha Maar gaat idd even om de leidsters wat je die geeft..

2 maanden geleden

Reactie op CHMB

Ja nee dat sowieso, die geven we een “luchtballon” (bakje, rietje, ballon e ...
Ooh ja! Dat is idd echt persoonlijk! Wat dutchgirl ook zegt en opnoemt! Is precies het zelfde bij mij in de opvang

2 maanden geleden

Bij ons mag er geen eten gegeven worden maar liever iets te spelen/boekje voor de kindjes. De leidster geven we wel wat lekkers.

één maand geleden

Omdat mijn dochter 1 december jarig is, geven we elke vaste leidster een chocoladeletter 😁

één maand geleden

Ik doe wel altijd een traktatie voor de leidsters, ook zonder dat ze doorgaan naar een volgende groep. Meestal doe ik iets in een soort thema en dat probeer ik voor de leidsters ook te doen. Wat ik de laatste keer gemaakt heb toen mijn dochter voor het laatst was (werd 4), was een zeeppompje met een foto van haar er in en dan de tekst er op “bij jou WAS ik in goede handen. Met iets leuks erbij. Maar met de dag van de pm’er heb ik een zakje met popcorn en een Pathé bon voor een thuisfilm gedaan bijv. Mijn zoontje heeft 3 vaste leidsters die echt ontzettend lief zijn (zelfde als mijn dochter had) dus ik maak heel graag iets voor ze. Wat je ook doet, ik denk dat het gewaardeerd wordt :-).

één maand geleden

Morgen is de laatste dag van mijn zoontje op de 0-2 groep. Ik heb handcrème gekocht met kleine handjes eraan. Mijn zoontje heeft ze 'gekleurd'.