25 Reacties
één jaar geleden
ik twijfel nog
ik heb in de medisch molen gezeten en we hebben nog 1 embryo over als die er niet was was het goed zo geweest we hebben een gezond zoontje mogen krijgen!
maar we gaan eerst op vakantie eind dit jaar en dan gaan we eens bespreken over de embryo!
aangezien onze zoontje heel erg leuk speelt met zijn neefje dan kriebelt het wel haha
één jaar geleden
Absoluut geen twijfel om het bij 1 te houden. Ons zoontje is waanzinnig, zo mooi om dit mee te mogen maken. Maar daarnaast werken we beide fulltime, zijn ambitieus, sportief en willen ook nog sociale contacten onderhouden. Voor ons is dit meer dan genoeg.
Het is sowieso altijd een eigen keuze om aan kinderen te beginnen, die keus helder hebben helpt enorm. Waarom wil je het écht? Niet om een broertje of zusje voor je kleintje maar jou eigen reden diep van binnen.
één jaar geleden
Wij hebben er 2, dochter van 3 en zoontje van 14 maanden. Super cute om ze samen te zien spelen maar het is ook echt pittig! Vooral sinds nummer 2 er is! En ik mag niet klagen heb 2 super slapers, maar toch pittig hoor. Soms denk ik wel eens 1 was ook zeker prima geweest! Al kun je ze nu zeker niet meer missen🥰succes met de keuze, vertrouw op je eigen gevoel!