12 Reacties

8 maanden geleden

Bij ons hielp dr leenarts enorm goed. En ik hoor goede ervaringen over fenistil. Havermout bad werkte bij ons overigens averechts. Was vreselijk. Vervelend dat hij er zijn last van heeft. Sterkte!

7 maanden geleden

Fenistil druppels. Mijn dochtertje sliep toen weer normaal. Daarvoor was ze de hele nacht wakker door de jeuk. Ik stipte alles aan met spul van de. Leenarts en ik gaf haar druppels.

7 maanden geleden

Bij ons hielpen al die producten niet maar een badje met havermout deed wonderen! Bad met lauw water en dan in een washand havermout doen, met een elastiek eromheen. Dan komt er een soort witte waas uit en dan kan je met dat washandje over de plekjes heengaan. Dit hielp heel erg tegen de jeuk! Iedere dag voor het slapen gaan zo’n badje gedaan

7 maanden geleden

Reactie op Kaat0201

Bij ons hielp dr leenarts enorm goed. En ik hoor goede ervaringen over feni ...
Wat van dr. Leenarts heb je gebruikt?

7 maanden geleden

Reactie op mieky90

Bij ons hielpen al die producten niet maar een badje met havermout deed won ...

7 maanden geleden

Reactie op Hetiswathetis

Sorry, heb het verkeerde bericht aangetikt

7 maanden geleden

Reactie op Sanaz_mirza

Fenistil druppels. Mijn dochtertje sliep toen weer normaal. Daarvoor was ze ...

7 maanden geleden

Reactie op Hetiswathetis

Verkoelende lotion

7 maanden geleden

Bij ons hielp dr Leenarts, maar wel tijdelijk. Dus moest ‘s nachts elke keer als hij wakkert werd van de jeuk (vaak!) weer bijsmeren en dan viel hij weer in slaap. Het was vreselijk. fenistil wilde we ook graag proberen maar onze huisarts wilde dat niet voorschrijven 😖

7 maanden geleden

De aantip lotion van DR. Leenarts, moedermelk badjes (eventueel met havermout) en een enkele nacht een zetpil voor de rust.

7 maanden geleden

De aanstip lotion van dr leenarts met daarbij de kidsclin coolmousse. Mijn dochtertje had heeel veel last en dit hielp erg goed!

7 maanden geleden

Hij is er gelukkig bijna van af hij heeft vanacht ook weer door geslapen havermout bad help echt en op zijn billen en geslacht heel veel sudocream help ook met uit drogen binnen 2 dagen weg