4 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Zelf ben ik twee keer uitgedroogd geweest (door overgeven) in de zwangerschap en was in het zkh in goede handen. Na 24u aan het infuus mocht ik beide keren weer naar huis. Dochter had er verder weinig last van en deed het prima. Je lichaam zorgt eerst voor de baby en dan pas voor jou 😊 Mocht het zo ver komen dan is je baby ook al goed genoeg om geboren te worden ;) Beterschap!

2 maanden geleden

Reactie op Dadayla

Hoi! Zelf ben ik twee keer uitgedroogd geweest (door overgeven) in de zwang ...
Dankjewel 🥺❤️ en wat vervelend 2 keer ook nog.. De baby is wel heel rustig sinds vanmorgen en dat zagen ze ook op het ctg. Maar ze zeiden wel dat het goed gaat met de baby. Dat is het enige wat me uitmaakt, dat het maar goed met de baby gaat..

2 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Dankjewel 🥺❤️ en wat vervelend 2 keer ook nog.. De baby is wel heel rustig ...
Die houden ze vast goed in de gaten, toch? Hebben ze ook een echo gemaakt? Spreek vooral je zorgen uit. Wellicht kunnen ze je geruststellen. Te veel zorgen maken is ook niet goed voor de baby. Klinkt heel makkelijk gezegd, I know.. maar je bent in goede handen

2 maanden geleden

Reactie op Dadayla

Die houden ze vast goed in de gaten, toch? Hebben ze ook een echo gemaakt? ...
Jaa continue.. nu baby goed voelen bewegen paar keer sinds ik het infuus heb aanhangen en me iets beter voel.. Nee geen echo gemaakt. Ik geef heletijd aan dat ik me zorgen maak om de baby en vooral wil dat het goed gaat met de baby, dan zeggennze steeds met de baby gaat het echt goed! De baby doet het goed enzo. Ik ben sws snel een stresskip🥺😔 maarja logisch als je zwanger bent denk ik ook. Dankjewel ❤️