12 Reacties
3 jaar geleden
Hoiihoii ik heb het ook heel erg ik kan als ik lig amper om draaien en opstaan dat doet echt zo veel pijn zelfs als ik der na sta en loop doet het pijn even😓
3 jaar geleden
Ik ben op dit moment ook 20 weken zwanger en heb ook sinds gister eigenlyk heel erg last van rugpijn en onderbuik.. waarschijnlijk is het normaal las ik net omdat je buik nu ook ineens heel snel groeit
3 jaar geleden
Ik ga normaal gesproken altijd al naar een chiropractor dit helpt mij nu ook extra tegen rugpijn. Wellicht het proberen waard als de fysio niet helpt. Doordat onze buiken groeien nemen we toch een andere houding aan wat het e.e.a. qua pijn kan veroorzaken
3 jaar geleden
Ik had er rond de 14/15 heel.erg last van. Toen naar de masseuse geweest en was het redelijk weg. Nu 22 weken zwanger en het is weer terug. Erg veel pijn in mijn onderrug en ook in mijn nek. Volgende week donderdag weer een afspraak bij de masseuse en ga nu denk ik iedere maand maar preventief. Heel vervelend
3 jaar geleden
Heb ik ook gehad 2 weken geleden, echt vreselijk. Kon er totaal niet van slapen. Een heel warme kruik in mijn rug hielp en ik doe nu elke ochtend yoga oefeningen om mijn bekken te “openen”. Ook mezelf aangeleerd om te slapen met een Voedingskussen tussen mijn knieën op mijn zij. Nu gaat het een stuk beter.
Chiropractor en massage staan op gepland haha. Kan maar beter zo goed mogelijk voor jezelf zorgen ☺️
3 jaar geleden
Ik heb het ook heel erg en ik word er ook benauwd van en kan moeilijk bewegen. Mijn vriend is fysio en heeft me nu twee keer een bindweefsel massage gegeven. Door de hormonen gaat alles sneller verkleven. De massage zelf doet bij mij echt pijn en daarna voelt het beurs maar het helpt wel enorm. Ook helpt slapen met een zwangerschapskussen
3 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties! Na wat onderzoek kwam het waarschijnlijk omdat m’n boezem zo hard is gegroeid en mijn rug hard aan het werk is mijn houding te corrigeren.
Nu inderdaad slapen met voedingskussen en sochtends oefeningen van het programma Sterkher. Ook mezelf maar getrakteerd op een heerlijke massage! Gaat gelukkig al veel beter maar moet wel per dag kijken wat ik ga doen zodat het niet te veel en te zwaar wordt.
Sterkte allemaal!