15 Reacties

6 maanden geleden

Body met korte mouwtjes en dun zomerslaapzakje

6 maanden geleden

Onze dochter ligt nu alleen in een romper met korte mouwen. Ook 26,5 graden.

6 maanden geleden

29 plus hier helaas. Dus de 1 in luier met boxer erover (heeft het snel warm ook) en de ander in een romper met spaghetti bandjes.

6 maanden geleden

Luier en hydrofiele slaapzak, niks eronder. Hier is het ook minimaal 30 boven🥲

6 maanden geleden

Bij mijn dochter is het 26 graden op de kamer. Heb haar een romper met spaghetti bandje aangegeven en een zomerslaapzak van 0,5 tog maar merkte net dat haar haren helemaal nat waren van het zweet. Vind het echt heel zielig.. weet niet zo goed of ik nu actie moet ondernemen of niet. 🙈 Wij hebben sinds vandeweek een airco op de slaapkamer dus een stuk cooler. Enerzijds wil ik haar nu oppakken en bij mij leggen maar ben bang dat ze wakker wordt en denkt dat het al ochtend is. 😅

6 maanden geleden

Luier met hydrofiel slaapzak ook 29 gr en alles tegen elkaar open nu boven🥵

6 maanden geleden

Reactie op Chantalld

Bij mijn dochter is het 26 graden op de kamer. Heb haar een romper met spag ...
Slaapzak uit doen.. veel te warm.

6 maanden geleden

30 graden boven, alleen een pamper..

6 maanden geleden

Reactie op Manu26

Slaapzak uit doen.. veel te warm.
Hebben nu beide deuren open gezet en de airco even goed hard gezet. Haar kamer koelt gelukkig al wat af. Mocht ze wakker worden zal ik snel haar slaapzak uitdoen!

6 maanden geleden

Reactie op Chantalld

Hebben nu beide deuren open gezet en de airco even goed hard gezet. Haar ka ...
Ja zou het goed in de gaten houden. Vooral als ze beginnen te zweten.. Ze kunnen het beter wat te koud hebben, dan te warm, dat is echt gevaarlijk oververhitting.. Wij kunnen dan zelf iets afgooien, z'n kindje niet.. Eerste wat de kraamzorg me vertelde toen ik voor eerst moeder was geworden, dat het heel gevaarlijk is wanneer kindje te warm worden gekleed..

6 maanden geleden

27 graden, alleen een romper met spaghettibandjes. Ventilator staat op, deuren open en raam.

6 maanden geleden

Rond de 25/26 graden op haar kamer en ze slaapt al een paar nachten prima in haar spaghettimouw romper en heeel dun hydrofiel slaapzakje van de Hema. Wanneer wij naar bed gaan doen we haar slaapkamerdeur open voor koelere lucht.

6 maanden geleden

Luier en hydrofiele slaapzak van Lodger, dat zijn de allerdunste die ik tot nu heb gevonden. Heb er net eentje gekocht voor 25 euro incl verzendkosten via hun eigen website die lekker lang is en dus hopelijk volgende zomer ook nog mee gaat. Zonder slaapzak slaapt ze niet.

6 maanden geleden

Hier was het afgelopen nacht 25 graden. Dan doen wij een korte mouwen romper en een hydrofiel slaapzak. Bij een graad op 23 dan vervangen we de slaapzak weer door een gewone zomerslaapzak en vanaf 27 graden geen slaapzak meer of geen romper meer en wel een slaapzak

6 maanden geleden

Hier is het 23 graden. (Airco ) Dit in combi met een zomerslaapzakje en een rompertje.