19 Reacties

3 jaar geleden

Nou lekker rompers aan met korte mouwen. Heb dat al vanaf t begin

3 jaar geleden

Een romper moet je zien als hemd. Daaroverheen doe je dus een shirt of trui

3 jaar geleden

Romper+trui als het koud is, romper + shirt als het minder koud is. Zo doe ik het. Mijn zoontje heeft het snel warm dus doe vaker shirts dan truien aan. Nu vaak romper met korte mouw + shirt lange mouw. Straks in de zomer romper zonder mouw+shirt korte mouw bijv.

3 jaar geleden

Ons dochtertje is nogal warmbloedig dus die draagt rompers korte mouwen en een trui/shirt met lange mouwen.

3 jaar geleden

Doen jullie dan ook in de slaapzak alleen een romper met korte mouwen aan?

3 jaar geleden

Reactie op Merel 94

Romper korte mouwen, pyjama lange mouwen en dan in de slaapzak.

3 jaar geleden

Reactie op F&M

Romper korte mouwen, pyjama lange mouwen en dan in de slaapzak.
In een winterslaapzak dan?

3 jaar geleden

Reactie op Merel 94

In een winterslaapzak dan?
Ja, maar nu het niet meer zo koud is heb ik de mouwen eraf gehaald ☺️ temp op de kamer is tussen de 16-18 graden denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op F&M

Ja, maar nu het niet meer zo koud is heb ik de mouwen eraf gehaald ☺️ temp ...
Ahh okee!

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nu nog rompers met lange mouwen en daarover een trui. Nu het warmer wordt heb ik rompers met korte mouwen gekocht, daarover doe ik dan de trui. Wordt het nog warmer dan gaat er over de romper met korte mouwen een t-shirt.

3 jaar geleden

Romper is een hemd(onderbroek en hemd in één). Daarover heen doe je de kleding. Ik vind lange mouwen rompers alleen fijn in de koude maanden. Voor de rest het liefst tshirt mouwen of geen mouwen, zeker in de zomer super onhandig.

3 jaar geleden

Hmm zoals nu draagt die van mij alleen een romper met lange mouwen en een broek. Ik vind die shirts en truien allemaal zo vreselijk onhandig. Hij heeft een lang lichaam en korte armpjes en beentjes (tis z'n vader) dus alles zit stom. Maar is dat dan te weinig? 😵‍💫 Of is het alleen zo dat ik hem dan blijkbaar in z'n ondergoed laat rond paraderen? In dat geval koop ik gewoon leuk ondergoed.

3 jaar geleden

Reactie op Merel 94

Ik heb nu slaapzakken zonder mouwen zodat ik de kleertjes vd dag aan kan houden. Vond de mouwen vd slaapzakken irritant strak zitten steeds, en dit scheelt omkleden.

3 jaar geleden

Reactie op Flopje23

Ik heb nu slaapzakken zonder mouwen zodat ik de kleertjes vd dag aan kan ho ...
Jaa is inderdaad een gedoe elke keer he die mouwen😅

3 jaar geleden

Reactie op lisan1991

Hmm zoals nu draagt die van mij alleen een romper met lange mouwen en een b ...
Lijkt mij voor de afgelopen periode zelf wat frisjes. Nu misschien nog wel. Maar misschien heeft jouw kindje daar geen hinder van, mijn oudste heeft het bijvoorbeeld ook niet snel koud. Ik vind het bij een baby nogal snel kunnen hoor. In de zomer doe ik m misschien ook wel alleen in een romper. Voor nu vind ik het wel meer gekleed als ze nog iets erover hebben 😊

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Lijkt mij voor de afgelopen periode zelf wat frisjes. Nu misschien nog wel. ...
Ja afgelopen periode had ie meer aan hoor! 't zag er alleen niet uit. Maar dan was het ook 14/15 graden in de slaapkamer. Nu de laatste dagen het zo mooi is pas alleen in romper met broek :-)

3 jaar geleden

Oh, ik doe minstens 2 laagjes. Ik doe voornamelijk rompertjes met korte mouwen of singlet. Dan een t-shirt of hemdje met lange mouwen erover en dan een trui of vestje als het wat kouder is. Als ik een polo aandoe, dan is het rompertje, t-shirt lange mouwen en polo korte mouwen erover. Mijn zus had es gelachen bij het verversen dat hij eigenlijk twee rompers (singlet & polo) aan had = veel knopjes. Onze baby is wel een koud menneke. In het ziekenhuis lag hij op een verwarmd matrasje en zijn temperatuur is rond de 36,5°C.

3 jaar geleden

Ik dacht dat de regel was, 1 laagje meer dan jezelf aan doet. Maar ik kan de hele dag rondlopen met blote benen & t-shirt. En mijn partner doet 2 truien en 2 broeken over elkaar aan. 😅😆

3 jaar geleden

Reactie op lisan1991

Ja afgelopen periode had ie meer aan hoor! 't zag er alleen niet uit. Maar ...
Hahaha het zag er niet uit! Ik ben wel heel benieuwd 😂