19 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoontje heeft nu nog rompers met lange mouwen en daarover een trui. Nu het warmer wordt heb ik rompers met korte mouwen gekocht, daarover doe ik dan de trui. Wordt het nog warmer dan gaat er over de romper met korte mouwen een t-shirt.
3 jaar geleden
Hmm zoals nu draagt die van mij alleen een romper met lange mouwen en een broek. Ik vind die shirts en truien allemaal zo vreselijk onhandig. Hij heeft een lang lichaam en korte armpjes en beentjes (tis z'n vader) dus alles zit stom. Maar is dat dan te weinig? 😵💫
Of is het alleen zo dat ik hem dan blijkbaar in z'n ondergoed laat rond paraderen? In dat geval koop ik gewoon leuk ondergoed.
3 jaar geleden
Reactie op lisan1991
Hmm zoals nu draagt die van mij alleen een romper met lange mouwen en een b ...
Lijkt mij voor de afgelopen periode zelf wat frisjes. Nu misschien nog wel. Maar misschien heeft jouw kindje daar geen hinder van, mijn oudste heeft het bijvoorbeeld ook niet snel koud.
Ik vind het bij een baby nogal snel kunnen hoor. In de zomer doe ik m misschien ook wel alleen in een romper. Voor nu vind ik het wel meer gekleed als ze nog iets erover hebben 😊
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Lijkt mij voor de afgelopen periode zelf wat frisjes. Nu misschien nog wel. ...
Ja afgelopen periode had ie meer aan hoor! 't zag er alleen niet uit. Maar dan was het ook 14/15 graden in de slaapkamer. Nu de laatste dagen het zo mooi is pas alleen in romper met broek :-)
3 jaar geleden
Oh, ik doe minstens 2 laagjes. Ik doe voornamelijk rompertjes met korte mouwen of singlet. Dan een t-shirt of hemdje met lange mouwen erover en dan een trui of vestje als het wat kouder is.
Als ik een polo aandoe, dan is het rompertje, t-shirt lange mouwen en polo korte mouwen erover. Mijn zus had es gelachen bij het verversen dat hij eigenlijk twee rompers (singlet & polo) aan had = veel knopjes. Onze baby is wel een koud menneke. In het ziekenhuis lag hij op een verwarmd matrasje en zijn temperatuur is rond de 36,5°C.
3 jaar geleden
Ik dacht dat de regel was, 1 laagje meer dan jezelf aan doet. Maar ik kan de hele dag rondlopen met blote benen & t-shirt. En mijn partner doet 2 truien en 2 broeken over elkaar aan. 😅😆