13 Reacties

één jaar geleden

Ik moet er nog een keer aan beginnen maar wil deze onder de onderste tree hangen https://www.ikea.com/nl/nl/p/brogrund-handdoekstang-roestvrij-staal-30328534/

één jaar geleden

Reactie op Scopy

Ik moet er nog een keer aan beginnen maar wil deze onder de onderste tree h ...
aah dat kan ook natuurlijk. Dankjewel voor het idee.

één jaar geleden

Ik heb bij sommige gezinnen gezien dat zie het traphekje dan wat hoger ophangen.

één jaar geleden

Wij hebben het zo opgelost

één jaar geleden

Als je bang bent dat ze door de onderste treden glijden zou je het kunnen laten dichtmaken door een handige timmerman. Ik denk dat ze daar heel moeilijk doorheen passen. Ze heeft het ook nog nooit geprobeerd.

één jaar geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Wij hebben het zo opgelost
Als ze eronder kunnen komen zou ik dat ook dichtmaken. Desnoods met een buis door het middelpunt

één jaar geleden

Wij hadden hetzelfde probleem en hebben babydan flex hekje neergezet, werkt perfect! Hier een foto van bol.

één jaar geleden

Reactie op Kroos13

Wij hadden hetzelfde probleem en hebben babydan flex hekje neergezet, werkt ...
Werkt deze ook met een muur tussen de 2 trappen? En hoe kan je het deurtje open maken? Het ziet er wel echt top uit zo helemaal tot de grond.

één jaar geleden

Wij hebben hetzelfde probleem alleen dan op de begane grond. Bij ons begint het traphekje bij de 2e trede. Bij jullie zou ik inderdaad het gat bij de eerste trede dichtmaken. Hebben wij niet gedaan maar de val is bij ons ook niet zo groot 😅

één jaar geleden

Reactie op ScherpeMaartje

Wij hebben hetzelfde probleem alleen dan op de begane grond. Bij ons begint ...
Hij zit dus zo. Het is een noma hekje. Bij de prenatal gekocht

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Werkt deze ook met een muur tussen de 2 trappen? En hoe kan je het deurtje ...
Ja, wij hebben ook een muur tussen de twee trappen. Je kan verschillende verlengstukken kopen, dus je moet even goed meten hoe lang je hem moet hebben. Wij hebben 2 deurtjes, dus bij elke trap één. Het is geen goedkope oplossing, maar je kan ook op marktplaats ook kopen of nieuw kopen en later verkopen, ze zijn erg gewild!

één jaar geleden

Je hebt ook traphekjes met hoekjes, misschien zou dat nog kunnen.

één jaar geleden

Reactie op Kroos13

Wij hadden hetzelfde probleem en hebben babydan flex hekje neergezet, werkt ...
Wij hebben ook deze. Ik heb hem zelf op marktplaats gekocht. Inderdaad twee deurtjes voor elke trap 1. Er zijn ook tussenstukken te koop, er is heel veel mogelijk met dit systeem! Ik vind het top.