9 Reacties

één jaar geleden

Misschien later naar bed ? Mijn Kids slapen ook in de ochtend tot 8 a 9 uur.. En gaan in de avond rond 20uur weer naar bed.

één jaar geleden

Mijn dochterrtje slaapt ook vaak tot 09.00-09.30 zelfs. En gaat rond 19.00-20.00 naar bed. Doet ook 1 slaapje van 12.00-14.00

één jaar geleden

Go with the flow :) Ons mannetje is 14 maanden en elke dag is anders en we volgen zijn signalen. Dit doen ze ook op het KDV. De ene dag is het dus 1 slaapje, de andere dag 2. Zijn bedtijd varieert van 20-22u, zijn opsta tijd 7-9 (ongeveer plusminus). Is het KDV bij jou flexibel of moet hij verplicht om een bepaalde tijd naar bed? ❤️

één jaar geleden

Waarom maar 1 slaapje als hij uitslaapt? Met een 2-3-4 ritme past er prima nog twee slaapjes. 7.30 wakker 9.30 naar bed 11.00 wakker 14.00 naar bed 15.30 wakker Tegen 19.30 naar bed. Dan gaan de nachten waarschijnlijk ook een stuk beter!

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Waarom maar 1 slaapje als hij uitslaapt? Met een 2-3-4 ritme past er prima ...
Ik denk dat het van het kindje afhangt 😉 Het ene kindje heeft langere wakkertijden dan het andere kindje. Die van ons hoef je na 2 uur echt niet weg te leggen 😂

één jaar geleden

Reactie op Floortje vB

Ik denk dat het van het kindje afhangt 😉 Het ene kindje heeft langere wakk ...
Haha nou dit. Onze dochter doet sinds 11 maanden 1 of 1,5 uur per dag haar ogen dicht 😜.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft altijd 2-3-4 ritme gehad maar door sprongen en gerommel was ik haar ritme helemaal kwijt. Toen ook overgegaan naar 1 slaapje, maar dat hielp niet. Nu weer 2-3-4 ritme en ze slaapt weer door ‘s nachts 👏🏻 gelukkig.

één jaar geleden

Hier nu het 3-3-4 ritme. Dochter kan in de ochtend langer wakker blijven. Als we haar eerder weg leggen is het drama. 1 slaapje zorgt voor onrustig slapen dus 2 slaapjes zorgen ervoor dat de nachten beter gaan 🙂

één jaar geleden

Reactie op Mommiejam

Mijn dochter heeft altijd 2-3-4 ritme gehad maar door sprongen en gerommel ...
Hoelang heb je geprobeerd met 1 dutje? Ik had eerst ook 2-3-4 maar hij sliep slecht... nu proberen met1 dutje maar slaapt tot nu toe niet beter. Ben nu 3 dagen aan het proberen🤷🏼‍♀️