42 Reacties

één jaar geleden

Hier gaat ze om 19:00u naar bed en maak haar dan om 22:00u wakker voor de laatste voeding en slaapt ze weer

één jaar geleden

Onze kleine meid is nu precies 12 weken. Sinds 2,5 week gaat zij na de voeding van 7u of 8u ( net hoe het uitkomt) naar bed toe. Geven haar dan voordat wij naar bed gaan nog een voeding waarna ze doorslaapt tot 6 of 7u.

één jaar geleden

Hier twins, 19u verschonen, pyjama + slaapzak en dan flesje in gedimd licht. Daarna in bed en om 23u nog een (droom) voeding.

één jaar geleden

Ons meisje is bijna 2 maanden en gaat om 19 uur naar bed na die fles. De 23 uur voeding maken we haar voor wakker. Het zal per kindje verschillen. Ons meisje huilde heel veel 's avonds en sinds we dit doen slaapt ze direct 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ik denk dat je vooral moet doen wat werkt voor jouw kindje. Hier gaat die slapen om 19u30 maar is onze ervaring dat dat het beste werkt voor hem. Dan slaapt hij tot 6-7uur. Maar als ze bij jou goed slaapt vanaf 23u en dat past voor jullie, waarom dan veranderen?

één jaar geleden

Reactie op Waterval

Ik denk dat je vooral moet doen wat werkt voor jouw kindje. Hier gaat die s ...
Ja het is meer dat ik denk krijgt ze wel genoeg slaap als ze pas om 23 in slaap valt en 6 of 7 uur weer komt

één jaar geleden

Verschilt per kind hier gaat ze tussen 20u en 21u naar bed. Meteen na de voeding in bed en slaapt dan tot 6-7u

één jaar geleden

Bij ons is hij in de avond vaak wakker en is daarom beneden. Meestal tussen 09.30/22.00 naar boven en klaar maken voor de nacht, dan bij ons in bed borstvoeding meestal valt hij dan in slaap en kan ik heb zo in de co-sleeper leggen.

één jaar geleden

Reactie op Gabyjmr

Ja het is meer dat ik denk krijgt ze wel genoeg slaap als ze pas om 23 in s ...
Je kan altijd eens proberen wat vroeger op bed leggen en kijken wat het doet met haar? Zou dan wel niet meteen een uur doen, maar met een kwartiertje ofzo en zo kijken wat het met haar doet. Maar als ze verder overdag vrolijk is enzo zal ze vast genoeg slaap hebben.

één jaar geleden

Mijn dochter gaat tussen 21:00/22:00 naar bed. En ik ga meestal meteen mee 🤣afgelopen nacht heeft ze zelfs voor het eerst doorgeslapen tot 09:30.🙊normaal komt ze 1x voor nachtvoeding rond 03:30

één jaar geleden

Vanavond geprobeerd om 8 uur naar boven te brengen maar om 9 uur maar weer naar beneden gehaald door het geluid. We wilde onze andere dochter niet wakker maken. Sliep beneden direct en net een droomvoeding gegeven. Ik denk dat ergens tussen 7 en 9 "normaal" is maar wij zijn ook net zo makkelijk als vanavond dat onze kleine man er geen zin in heeft boven.. ja dan niet hoor.. ik vind het heerlijk als hij bij me ligt op de bank. Het gaat al allemaal zo snel, en ze worden al zo snel zo groot. Ik geniet nog even voordat ook dit stopt en hij (net als onze dochter) doorslaapt van 19u tot 8u, en dat doet ze echt niet meer bij mij 😭

één jaar geleden

Hier gaat ze meestal tussen 19.00 en 20.00 naar bed en maken we haar rond 23.00 wakker voor de fles(drinkt ze meestal slapend op)

één jaar geleden

Volgens de slaapgidsen is de beste bedtijd hun natuurlijke ritme bij 3 maanden tussen 18.00 en 20.00. Hier gaan baby en peuter om 18.30. Ze vallen dan heerlijk in slaap. Later zorgt altijd voor meer onrust.

één jaar geleden

Hier ook 3 maanden maar gaat ook om 22.00-22.30 mee met ons naar bed, daarvoor slaapt hij wel eens 45 minuten maar nooit door. Dat zou dus betekenen dat ik de hele avond Bezig ben hem boven in bed te houden. Dan maar gezellig op de bank beneden, lijkt dan ook nog niet echt moe te zijn… Hij slaapt dan van 22-8 met 1 voeding rond 4 uur Maar vanaf volgende week opvang en werk dus dan zullen we toch iets moeten gaan schuiven… ik denk idd met steeds kwartiertjes naar voren halen?

één jaar geleden

Hier is ons meisje bijna 10 weken. En gaat tussen 19.00 en 20.00 naar bed. En ro d 22.30/23.00 krijgt ze nog een flesje waarnaar ze doorslaapt tot 7.00/9.00 uur ongeveer.

één jaar geleden

Wij proberen haar elke avond na een fles om 20u in bed te leggen. Verschonen en voeden haar vervolgens om 23u en dan slaapt ze tot ongeveer 7u. Overdag slaapt ze sws 1x in haar bed.

één jaar geleden

Reactie op Mjhedw

Wij proberen haar elke avond na een fles om 20u in bed te leggen. Verschone ...
Ze is trouwens 10 weken 😊

één jaar geleden

Reactie op Miriam1988

Hier is ons meisje bijna 10 weken. En gaat tussen 19.00 en 20.00 naar bed ...
Mag ik vragen hoeveel ze overdag dan nog slaapt?

één jaar geleden

Hier rond 19.00 naar bed, maak haar niet meer wakker. Slaapt tot de volgende ochtend 🫣 Nu weet ik dat dit momenten zijn want ons zoontje had dit ook en was daarna echt een mega slechte slaper dus ik geniet ervan zolang het duurt 😂

één jaar geleden

Mijn kleine man is al vroeg moe, meestal ligt ie om 18.30u te slapen, soms zelfs 18u. Maar dat zijn ook net zo goed normale slaaptijden voor deze leeftijd 😊