42 Reacties
één jaar geleden
Hier gaat ze om 19:00u naar bed en maak haar dan om 22:00u wakker voor de laatste voeding en slaapt ze weer
één jaar geleden
Onze kleine meid is nu precies 12 weken.
Sinds 2,5 week gaat zij na de voeding van 7u of 8u ( net hoe het uitkomt) naar bed toe. Geven haar dan voordat wij naar bed gaan nog een voeding waarna ze doorslaapt tot 6 of 7u.
één jaar geleden
Hier twins, 19u verschonen, pyjama + slaapzak en dan flesje in gedimd licht. Daarna in bed en om 23u nog een (droom) voeding.
één jaar geleden
Verschilt per kind hier gaat ze tussen 20u en 21u naar bed. Meteen na de voeding in bed en slaapt dan tot 6-7u
één jaar geleden
Reactie op Gabyjmr
Ja het is meer dat ik denk krijgt ze wel genoeg slaap als ze pas om 23 in s ...
Je kan altijd eens proberen wat vroeger op bed leggen en kijken wat het doet met haar? Zou dan wel niet meteen een uur doen, maar met een kwartiertje ofzo en zo kijken wat het met haar doet. Maar als ze verder overdag vrolijk is enzo zal ze vast genoeg slaap hebben.
één jaar geleden
Vanavond geprobeerd om 8 uur naar boven te brengen maar om 9 uur maar weer naar beneden gehaald door het geluid. We wilde onze andere dochter niet wakker maken. Sliep beneden direct en net een droomvoeding gegeven.
Ik denk dat ergens tussen 7 en 9 "normaal" is maar wij zijn ook net zo makkelijk als vanavond dat onze kleine man er geen zin in heeft boven.. ja dan niet hoor.. ik vind het heerlijk als hij bij me ligt op de bank. Het gaat al allemaal zo snel, en ze worden al zo snel zo groot. Ik geniet nog even voordat ook dit stopt en hij (net als onze dochter) doorslaapt van 19u tot 8u, en dat doet ze echt niet meer bij mij 😭
één jaar geleden
Volgens de slaapgidsen is de beste bedtijd hun natuurlijke ritme bij 3 maanden tussen 18.00 en 20.00. Hier gaan baby en peuter om 18.30. Ze vallen dan heerlijk in slaap. Later zorgt altijd voor meer onrust.
één jaar geleden
Hier ook 3 maanden maar gaat ook om 22.00-22.30 mee met ons naar bed, daarvoor slaapt hij wel eens 45 minuten maar nooit door. Dat zou dus betekenen dat ik de hele avond Bezig ben hem boven in bed te houden. Dan maar gezellig op de bank beneden, lijkt dan ook nog niet echt moe te zijn…
Hij slaapt dan van 22-8 met 1 voeding rond 4 uur
Maar vanaf volgende week opvang en werk dus dan zullen we toch iets moeten gaan schuiven… ik denk idd met steeds kwartiertjes naar voren halen?
één jaar geleden
Hier is ons meisje bijna 10 weken. En gaat tussen 19.00 en 20.00 naar bed. En ro d 22.30/23.00 krijgt ze nog een flesje waarnaar ze doorslaapt tot 7.00/9.00 uur ongeveer.
één jaar geleden
Hier rond 19.00 naar bed, maak haar niet meer wakker. Slaapt tot de volgende ochtend 🫣 Nu weet ik dat dit momenten zijn want ons zoontje had dit ook en was daarna echt een mega slechte slaper dus ik geniet ervan zolang het duurt 😂