Hi dames
Onze kleine is sinds een paar dagen over naar 1 slaapje. Nu wordt ze altijd na 1 uur en een kwartier wakker.
Hiervoor sliep ze eigenlijk standaard 2x 1 a 1.5 uur.
Ik hoopte dat dit ene slaapje wat langer zou duren.. hebben meer mensen dit gehad? En wordt het slaapje vanzelf langer?
Groetjes
Ik ben ook nog zoekende met het middag dutje, wat jij zegt bij ons waren het ook vaak 2 slaapjes van 1 1/2 uur, maar hij slaapt gewoon max 1 1/2 uur aan stuk. Dus als ik hem 1 keer in bed leg dan is het nooit langer als 1 1/2 uur en is hij om 17u al super moe.
Hier 1 of 2 dutjes, maar eigenlijk altijd max 30 tot 45 minuten. En dat had mijn oudste ook, kan heel normaal zijn
zijn. Als ze het er goed op doen is het prima?
Sinds begin januari zijn we gestart met 1 dutje. De eerste paar weken werd ze vaak huilend wakker na 45min, eventjes troosten en dan sliep ze nog een uurtje. Nu slaapt ze ongeveer 2 uurtjes.
Geef het wat tijd, ze zal er nog aan moeten wennen dat ineens haar wakkertijd langer wordt.
Ons zoontje sliep eerst ook 2x 1,5 uur. Nu over op 1 slaapje. Eerst duurde die ook maar 1,5 uur, maar na een poos wennen, slaap hij 2 uur in de middag, soms zelfs 2,5 uur. Heeft bij ons wel wat tijd gekost, maar nu hebben we een fijn ritme te pakken zo :)
Fijn om te horen dat het dutje in de loop van de tijd langer kan worden ☺️! Gewoon een hoop afleiding zoeken overdag om haar van de moeheid af te leiden haha
Hier ook 1 dutje overdag en vaak rond het uur of 1,5 uur. Waarom moet het l ...
Wij merken dat hij met 1 1/2 uur slaap over de hele dag om 17u eigenlijk al helemaal opgebrand is en super moe, hierdoor gaat de nacht soms ook onrustig omdat hij zo oververmoeid is.
Hier ook 1 dutje overdag en vaak rond het uur of 1,5 uur. Waarom moet het l ...
Het hoeft ook zeker niet! Ik zou het zelfs fijn vinden omdat je wat meer kan doen op een dag. Alleen zoals al meer genoemd is het te kort voor haar. Flink vermoeid en dus slechte nachten
Hier al een hele poos maar 1 slaapje op een dag, heb wel een uitslaper. Ze word half 8-8uur wakker. Dan gaat ze rond 1 uur, half 2 naar bed. De ene keer slaapt ze 3 kwartier. Andere keer 2 uur, heel wisselend 🤷♀️ gaat in de avond om 7u naar bed.