19 Reacties
10 maanden geleden
Hier ook een kies aan het doorkomen. 2 zware weken gehad, maar dat had denk ik niet alleen met de kies te maken (koemelkallergie). Maar toen die doorgebroken was werd het wel beter 😅
10 maanden geleden
Hier nu 4 kiezen bijna helemaal door. Een aantal weken zoet ondertussen 😁
10 maanden geleden
Reactie op Hi5
Gisteren zag mijn man dat haar 4 kiezen erdoor waren. Ze heeft 2 nachtjes t ...
Bofkont 🤣
10 maanden geleden
Hier heeft er zeker 4 weken een grote rode bult op de plek van de kies gezeten. En nu pas door. Dus kan wel lang duren. Hij eet eindelijk na 4 weken weer zijn avondeten. Maar was ook een combinatie van meer factoren hoor!
10 maanden geleden
Reactie op Kroos13
Heb ook t idee dat t zeker wel paar weken duurt elke keer. En dan heel even ...
‘Gelukkig’ kwamen de 4 kiezen hier tegelijk en komen de tandjes met z’n tweeën 😂😅
10 maanden geleden
Reactie op Lisette3103
‘Gelukkig’ kwamen de 4 kiezen hier tegelijk en komen de tandjes met z’n twe ...
Onze oudste ook vanaf 5 maanden elke 2-4 weken 2 erbij. Die had met 1,5 jaar bijna zn volledige gebit 🤣 De jongste kreeg zn eerste tandje met 10 maanden en heeft er nu met 16 maanden 6 tanden en 1 kies 😅
10 maanden geleden
Reactie op Merel 94
Wat geven jullie je kindje voor de pijn en koorts?
Ik doe vaak tandvlees masseren, tandgel erop, veel laten kauwen en hopen dat de tand snel door is 😅🙈
10 maanden geleden
Reactie op Merel 94
Ja precies, haha hopelijk snel
Ik hoop het ook. Van mij mogen ze allemaal tegelijk komen zodat we 2 tot 4 weken slecht slapen en dan klaar.. wij zijn zo moe 😅
10 maanden geleden
Hier komt het nu allemaal achter elkaar door. Soms een weekje rust. En nu al weer 2 weken veel last. Inmiddels is wel bijna alles door, dus nog even volhouden 😅