29 Reacties

3 jaar geleden

Misschien met stickers van een labelprinter kijken wat dat doet?

3 jaar geleden

Reactie op Bediha

Misschien met stickers van een labelprinter kijken wat dat doet?
Ooh, dat ga ik eens testen! (Dat ik daar zelf niet opgekomen was... 馃槄)

3 jaar geleden

Hadden ze bij ons gedaan in het ziekenhuis toen de kleine daar 2 dagen moest blijven die ging er moeilijk af zelfs na aantal keren steriliseren in de magnetron liet het niet makkelijk los.

3 jaar geleden

Goedgemerkt.nl ideaal

3 jaar geleden

Reactie op Mama Sinds 2022

Ooh, dat ga ik eens testen! (Dat ik daar zelf niet opgekomen was... 馃槄)
Hoop dat het lukt, misschien moet je ze wekelijks even vervangen maargoed als dat alles is.

3 jaar geleden

Reactie op juudje6

Goedgemerkt.nl ideaal
Dat heb ik gedaan, maar na 1x in de flesverwarmer zijn ze al los gekomen....

3 jaar geleden

Wij hebben de stickers van namly design. Ideaal!

3 jaar geleden

Wij hebben de stickers van namly design. Ideaal!
Ook al gebruikt op glazen flessen in combinatie met flesverwarmer? Want de stickers van goedgemerkt zitten op alle andere spullen wel stevig vast. Denk dat de lijm de warmte niet aankan

3 jaar geleden

Wat ook nog een optie zou kunnen zijn is rubberen gekleurde banden bestellen en dat om de fles doen,zag ze op bol.com.

3 jaar geleden

Of zoiets

3 jaar geleden

Ook al gebruikt op glazen flessen in combinatie met flesverwarmer? Want de ...
Gaat hier in de steralisator, flessenwarmer, Magnetron, vaatwasser, wasmachine en het blijft allemaal gewoon zitten!

3 jaar geleden

Reactie op Bediha

Of zoiets
Kende ik niet, dankjewel voor het meedenken!

3 jaar geleden

Kende ik niet, dankjewel voor het meedenken!
Graag gedaan馃グ

3 jaar geleden

Ik gebruik tot nu toe tape dat je ook gebruikt om de randjes af te plakken met het verven. Vooral ook omdat ik de borstvoeding moet voorzien van datum. Niet erg dus om dat te vervangen

3 jaar geleden

Dat heb ik gedaan, maar na 1x in de flesverwarmer zijn ze al los gekomen... ...
Heb je wel gezorgd dat je ze 8 uur niet in de flessenwarmer zet? Ze moeten sowieso 8 uur zonder in de flessenwarmer te zetten want anders gaat het eraf. Bij ons blijft het nu namelijk wel zitten.

3 jaar geleden

Reactie op M...

Ik gebruik tot nu toe tape dat je ook gebruikt om de randjes af te plakken ...
Moet je voor de opvang de datum erop zetten? Ik geef ook borstvoeding maar daar hebben ze me niets van gezegd. Voor mezelf doe ik dat wel, maar ik bewaar het in potjes en niet rechtstreeks in de flesjes. Dacht elke ochtend haar flesjes klaar te maken en die dan zo mee te geven.

3 jaar geleden

Reactie op juudje6

Heb je wel gezorgd dat je ze 8 uur niet in de flessenwarmer zet? Ze moeten ...
Dit, en anders contact opnemen met goedgemerkt. Ik zag op Facebook dat ze klachten vaak keurig oplossen.

3 jaar geleden

Ik zou even contact opnemen met goedgemerkt. Is namelijk niet de bedoeling

3 jaar geleden

Ik heb die van goedgemerkt. Die van mij komen niet los in de vaatwasser. Als je keurig 8 uur gewacht hebt voordat je de fles gewassen hebt, zou ik contact opnemen met goedgemerkt, want het hoort niet los te komen.

3 jaar geleden

Stickertjes van Goedgemerkt 馃憣馃徎